ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام استیکر اشتراک لینک در استوری‌ها را آزمایش می‌کند

اینستاگرام تاکنون فقط به کاربرانی اجازه انتشار لینک در استوری را می‌داد که حسابشان تایید شده بود یا بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند. ولی حالا بالاخره شرایط تغییر کرده و گروه کوچکی از کاربران ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اینستاگرام تاکنون فقط به کاربرانی اجازه انتشار لینک در استوری را می‌داد که حسابشان تایید شده بود یا بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند. ولی حالا بالاخره شرایط تغییر کرده و گروه کوچکی از کاربران به‌صورت آزمایشی می‌توانند از طریق یک استیکر در استوری خود لینک به اشتراک بگذارند.

برخلاف روش قبلی که در آن مخاطب باید صفحه را به سمت بالا می‌کشید تا لینک باز شود، در این روش لینک‌ها درون خود استیکر قرار می‌گیرند و با یک لمس، شما را به آدرس اینترنتی مورد نظر منتقل می‌کنند. افزون بر این، کاربران می‌توانند به استوری‌هایی که از این استیکرها استفاده می‌کنند پاسخ دهند، در حالی که در استوری‌های لینک‌دار قبلی این امکان وجود نداشت.

«ویشال شاه»، مدیر محصول اینستاگرام می‌گوید گروه آزمایشی این قابلیت بسیار کوچک‌ است و صرفا انتخاب شده‌اند تا چگونگی استفاده از لینک‌ها را به مسئولان این شرکت نشان دهند. اینستاگرام اکنون اشتراک‌گذاری لینک‌ها را زیر نظر خواهد گرفت و مراقب نشر اطلاعات نادرست و اسپم خواهد بود. او اضافه می‌کند که استفاده از استیکرها به روش فعلی به سازوکار استفاده کاربران از مجموع قابلیت‌های این پلتفرم نزدیک‌تر است، بنابراین کل سیستم را با هم یکپارچه‌تر می‌کند.

ویشال شاه می‌گوید استیکرهای لینک شیوه نهایی مدنظر اینستاگرام برای ارائه لینک‌هاست، خواه این روش در اختیار همه کاربران قرار بگیرد یا مثل گذشته فقط اکانت‌های تایید شده و پرطرفدار به آن دسترسی داشته باشند. البته مدیر محصول اینستاگرام تاکید کرده که لینک‌ها قرار است به استوری‌ها محدود بمانند و این شرکت هیچ برنامه‌ای برای آوردن آن‌ها به فید یا سایر بخش‌های اپلیکیشن ندارد.

اینستاگرام اخیرا دست به تغییرات بزرگی زده و بسیاری از ویژگی‌های اپلیکیشن خود را برای نسخه دسکتاپ عرضه کرده است. هفته گذشته در خبری به اطلاع شما رساندیم که آزمایش قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر آغاز شده و برخی کاربران بالاخره این امکان را پیدا کرده‌اند که از روی کامپیوتر به اشتراک‌گذاری محتواهای مورد نظر خود بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی