ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای اولین تصاویر زنده هواوی P50 با رنگ صورتی

اولین تصاویر زنده لو رفته از هواوی P50 پنل پشتی این دستگاه را در رنگ صورتی درخشان به نمایش می‌گذارند. طراحی دوربین اصلی این دستگاه تفاوتی با عکس رسمی منتشر شده از سوی هواوی ندارد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

اولین تصاویر زنده لو رفته از هواوی P50 پنل پشتی این دستگاه را در رنگ صورتی درخشان به نمایش می‌گذارند. طراحی دوربین اصلی این دستگاه تفاوتی با عکس رسمی منتشر شده از سوی هواوی ندارد.

هواوی در مراسم رونمایی از سیستم عامل هارمونی، یک ویدیوی تبلیغاتی از سری P50 منتشر کرد و کاربران تا حدودی از طراحی ظاهری پنل پشتی دستگاه مطلع شدند.

بر اساس تصاویر اخیر، به نظر می‌رسد هواوی این نسخه از گوشی P50 را با رنگ صورتی درخشان برای بانوان درنظر گرفته است. پیشتر در برخی اخبار غیررسمی در فضای مجازی گفته شده بود که قرارداد هواوی و لایکا منقضی شده است. اما با توجه به عکس منتشر شده به نظر می‌رسد که سری P50 با لنز لایکا به بازار عرضه خواهد شد و این قرارداد همکاری ظاهرا هنوز پابرجاست.

هواوی P50

علاوه بر این، چند روز قبل نیز یکی از کاربران فضای مجازی مشخصات نسخه پایه هواوی P50 را به اشتراک گذاشت. وی ادعا می‌کند که این موبایل در دو نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE و تراشه کرین 9000L در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه 4G این گوشی هوشمند از نظر طراحی و سایر مشخصات با نسخه 5G تفاوتی نخواهد داشت. به نظر می‌رسد تحریم‌های ایالات متحده و از سوی دیگر کمبود جهانی تراشه مشکلات فراوانی را برای هواوی به وجود آورده است. در نتیجه ظاهرا چینی‌ها برای عرضه نسخه 5G با مشکل روبرو هستند.

هواوی P50

انتظار می‌رود سری P50 اواخر ماه ژوئیه (اوایل مردادماه) از راه می‌رسد. براساس اخبر قبلی، انتظار می‌رود خانواده هواوی P50 دارای سه عضو باشد که دو عضو آن زودتر در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

طبق شایعات، پرچمداران آتی هواوی از باتری ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند. این باتری‌ها با شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۵ واتی سازگار خواهند بود. افزون بر این، خانواده P50 اولین پرچمدارانی هستند که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی به بازار می‌آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی