ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی زد فولد ۳ رنگ‌های مختلف آن را نشان می‌دهند

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا اوایل مردادماه معرفی می‌شود. رندرهای جدیدی از این گوشی هوشمند پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی به اشتراک گذاشته شده که طراحی و رنگ‌های احتمالی آن را به خوبی نشان ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا اوایل مردادماه معرفی می‌شود. رندرهای جدیدی از این گوشی هوشمند پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی به اشتراک گذاشته شده که طراحی و رنگ‌های احتمالی آن را به خوبی نشان می‌دهند.

رندرهای مربوط به گلکسی زد فولد ۳ از سوی وب‌سایت «91Mobiles» منتشر شده‌اند. با توجه به تصاویر انتظار می‌رود گوشی تاشو بعدی کره‌ای‌ها در سه رنگ مشکی، سبز زیتونی و سفید در دسترس کاربران قرار بگیرد. به نظر می‌رسد این نسخه نیز همانند نسل قبلی، مجهز به حسگر اثر انگشت، روزنه مخصوص دوربین سلفی و ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود.

این گوشی تاشو با نمایشگر تاشو ۷.۵۵ اینچی سوپر امولد اینفینیتی O و نمایشگر ۶.۲۳ اینچی سوپر امولد بیرونی به بازار عرضه خواهد شد. هر دو نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند.

گلکسی زد فولد ۳

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، به نظر می‌رسد گوشی تاشو جدید از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در پنل جلویی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در نمایشگر تاشو بهره خواهد برد. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۳

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی،‌ حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار بگیرد. پیشتر گفته شده بود این گوشی تاشو در برابر نفوذ گرد و غبار و آب نیز مقاوم است. در تصاویر منتشر شده جایگاهی برای قرارگیری قلم S Pen مشاهده نمی‌شود‌، هرچند پیشتر گفته شده بود که این گوشی هوشمند از این قلم پشتیبانی می‌کند.

طبق گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، گلکسی زد فولد ۳ وزنی برابر ۲۶۹ گرم خواهد داشت. وزن زد فولد ۲ حدود ۲۸۲ گرم و فولد حدود ۲۷۶ گرم است. سامسونگ ممکن است این کار را با استفاده از یک باتری کوچکتر انجام دهد. شایعات اخیر نیز نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد ۳ از باتری ۴۳۸۰ یا ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد، در صورتی که زد فولد ۲ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی