ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مدیر طراحی استون مارتین به برند اقتصادی داچیا پیوست

میلز نورنبرگر (Miles Nürnberger) مدیر دپارتمان طراحی استون مارتین، به شرکت داچیا پیوست. آقای نورنبرگر کارنامه بسیار پرباری دارد و از ژانویه 2008 سکان هدایت دپارتمان طراحی استون مارتین در اختیار وی بود. این طراح ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

میلز نورنبرگر (Miles Nürnberger) مدیر دپارتمان طراحی استون مارتین، به شرکت داچیا پیوست. آقای نورنبرگر کارنامه بسیار پرباری دارد و از ژانویه 2008 سکان هدایت دپارتمان طراحی استون مارتین در اختیار وی بود. این طراح برجسته، بین سال‌های 2000 الی 2003 در برند لوکس لینکلن وظیفه مشابهی را بر عهده داشت. در حد فاصل سال‌های 2003 تا 2007 هم آقای نورنبرگر به عنوان طراح ارشد برای دو خودروساز فرانسوی سیتروئن و پژو مشغول به کار بود.

شاسی‌بلند DBX، ابرخودروی والکری و دو مفهومی لاگوندا ویژن از جمله شاخص‌ترین مدل‌هایی هستند که تحت رهبری آقای نورنبرگر در شرکت استون مارتین خلق شدند. علاوه‌بر این‌ها، وی با همکاری لیان ایرلی (Leighanne Earley) کوپه جذاب DB11 را طراحی کرده و مدل بسیار جذاب ویکتور و اسپیدستر V12 هم ماحصل خلاقیت او هستند.

اگر چه علت جدایی آقای نورنبرگر از استون مارتین به صورت رسمی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد این مساله ریشه در استراتژی جدید خودروساز انگلستانی دارد. شاید بدانید این کمپانی پس از مدیریت توبیاس موئرس (مدیرعامل سابق AMG) تغییر سیاست داده و گسترش فعالیت‌ها و برقی‌سازی محصولات را در دستور کار قرار داده است.

آقای نورنبرگر از اول سپتامبر جانشین الخاندرو مسونرو-رومانوس شده و در نقش مدیر طراحی برند داچیا فعالیت خواهد کرد. وی به طور مستقیم با لورنز ون دن اکر (Laurens van den Acker) مدیر طراحی گروه رنو در ارتباط خواهد بود تا استراتژی جدید رنولوشن را به نحو احسن پیاده کند. بد نیست اشاره کنیم آقای مسونرو-رومانوس آوریل گذشته و تنها پس از 12 ماه حضور در داچیا این شرکت را به مقصد آلفارومئو ترک کرد.

آماده‌سازی کانسپت بیگستر برای خطوط تولید، یکی از ماموریت‌های اصلی میلز نورنبرگر خواهد بود. این شاسی‌بلند که بزرگ‌ترین خودرو با نشان داچیا به شمار می‌رود، حوالی سال 2025 از راه خواهد رسید.

گفتنی است مدیر طراحی گروه رنو نسبت به پیوستن آقای نورنبرگر به داچیا ابراز خوشحالی کرده و ضمن تمجید از تجارب ارزشمند وی، حضورش در این برند اقتصادی را یک افتخار بزرگ دانسته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی