ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

می نوت‌بوک پرو ایکس معرفی شد: لپ‌تاپ پرچمدار شیائومی با نمایشگر OLED

لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس با بدنه آلومینیومی رونمایی شد. این محصول از نمایشگر OLED با حاشیه‌های کم بهره می‌برد و به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز شده است. این لپ‌تاپ طراحی مشابه با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس با بدنه آلومینیومی رونمایی شد. این محصول از نمایشگر OLED با حاشیه‌های کم بهره می‌برد و به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز شده است.

این لپ‌تاپ طراحی مشابه با لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر شیائومی دارد. چینی‌ها برای این محصول از کیبورد با نور پس زمینه، وبکم 720p و سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور استفاده کرده‌اند. این محصول وزنی برابر ۱.۹ کیلوگرم دارد و ضخامت آن به ۱۹ میلی‌متر می‌رسد.

مشخصات شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس

این لپ‌تاپ به یک نمایشگر OLED با اندازه ۱۵.۶ اینچ مجهز شده که روی آن گوریلا گلس کشیده شده است. رزولوشن این نمایشگر برابر ۳۴۵۶ در ۲۱۶۰ پیکسل است و رفرش ریت آن به ۶۰ هرتز می‌رسد. طبق ادعای شیائومی، این نمایشگر بطور ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB و DCI-P3 را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن برابر ۶۰۰ نیت است.

کاربران می‌توانند لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro X را با دو پردازنده تایگرلیک اینتل یعنی Core i7-11370H با فرکانس بوست ۴.۸ گیگاهرتز یا Core i5-11300H با فرکانس بوست ۴.۴ گیگاهرتز سفارش دهند. خریداران در هردو مدل به کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 Ti با ۴ گیگابایت حافظه GDDR6 و سیستم خنک‌کننده با دو فن دسترسی پیدا می‌کنند.

شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس

مدل مجهز به پردازنده Core i5 از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد. نسخه دارای پردازنده Core i7 به ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است.

شیائومی برای این لپ‌تاپ یک پورت USB-C، یک پورت تاندربولت ۴، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI 2.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون درنظر گرفته است. این محصول همچنین از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. می نوت‌بوک پرو ایکس به یک باتری ۸۰ وات ساعتی مجهز شده و از اسپیکرهای هارمن کاردن بهره می‌برد.

قیمت شیائومی می نوت‌بوک پرو ایکس

این لپ‌تاپ در رنگ خاکستری فضایی وارد بازار می‌شود. مدل مجهز به پردازنده Core i5 قیمتی برابر ۱,۲۳۸ دلار دارد و نسخه مجهز به پردازنده Core i7 با قیمت ۱,۵۴۹ دلار فروخته می‌شود. هنوز اطلاعی از عرضه جهانی این محصول نداریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی