ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رجیستری تبلت
تکنولوژی

گمرک جزئیات جدیدی از رجیستری تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند را اعلام کرد

مدیرکل گمرک فرودگاه امام از اجرای طرح رجیستری موبایل واره‌ها اعم از تبلت و ساعت‌های هوشمند از 12 تیرماه در گمرک این فرودگاه خبر داد. به گفته «علی سلیمانی»، مسافران ورودی به کشور در بدو ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۸

مدیرکل گمرک فرودگاه امام از اجرای طرح رجیستری موبایل واره‌ها اعم از تبلت و ساعت‌های هوشمند از 12 تیرماه در گمرک این فرودگاه خبر داد.

به گفته «علی سلیمانی»، مسافران ورودی به کشور در بدو ورود در سالن مسافری گمرک و با مراجعه به مسئولان این نهاد می‌بایست نسبت به اظهار و رجیستری گوشی تلفن همراه، تبلت، ساعت‌های هوشمند، بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار، PDA و هر گونه تجهیزات دارای سیم کارت با ارائه مشخصات خود و موبایل واره‌های ورودی‌شان به گمرک اقدام کنند.

وی درباره رجیستری دستگاه‌های تلفن همراه و موبایل واره‌های همراه اتباع خارجی نیز اعلام کرد این دسته از افراد، پس از ثبت در لحظه ورود در گمرک بعد از گذشت حداقل یک ماه امکان فعالسازی در نزدیکترین گمرک مسافری محل سکونت خود را دارند.

سلیمانی در ادامه به انجام فرایند رجیستری موبایل واره‌های وارده از طریق بسته‌های پستی اشاره کرد و گفت: «رجیستری این موبایل‌واره‌ها در بدو ورود، در حوزه 3 گمرک امانات پستی فرودگاه امام خمینی (ره) قابل رسیدگی و انجام می‌باشد.»

به گفته «رضا خورشیدی»، معاون مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، مسافرانی که قبل از تاریخ 12 تیرماه اقدام به ورود تبلت و موبایل‌واره کرده اند با قرار دادن سیم کارت و روشن کردن دستگاه خود دیگر نیازی به انجام فرایند رجیستری نخواهند داشت.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام در حالی از اجرای طرح رجیستری موبایل‌واره‌ها از 12 تیرماه خبرداده که پیش از این سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود صاحبان ساعت‌های هوشمند سیم کارت‌خور، فقط تا ۱۲ تیرماه و مالکان دستگاه‌های PDA، بارکد اسکنر، پوز سیار و مبدل تلفن ثابت به سیار تا ۱۹ تیرماه برای قرار دادن سیم‌کارت داخل دستگاه خود و رجیستر کردن آن‌ها فرصت دارند.

همچنین زمان اجرای رجیستری تبلت‌های برند لنوو از تاریخ ۲۶ تیر و سایر تبلت‌ها از دوم مرداد ماه امسال اعلام شده بود با این وجود به نظر می‌رسد که تغییراتی در این تاریخ‌ها پیش آمده و ریجستری تبلت‌ها به زودی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی