ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر X20 SE با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر در سکوت خبری از جدیدترین گوشی هوشمندش رونمایی کرد. این دستگاه که آنر X20 SE نام دارد، به نمایشگر ۶.۶ اینچی و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده و کمتر از دو هفته دیگر وارد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

آنر در سکوت خبری از جدیدترین گوشی هوشمندش رونمایی کرد. این دستگاه که آنر X20 SE نام دارد، به نمایشگر ۶.۶ اینچی و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده و کمتر از دو هفته دیگر وارد بازار می‌شود.

این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴.۲ درصد دارد. در مرکز بخش بالایی این پنل یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

آنر این محصولش را به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز کرده که سنسور اصلی‌اش، ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 است. این سنسور توسط دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه از ویژگی‌هایی مانند HDR، عکاسی با هوش مصنوعی و EIS بهره می‌برد.

آنر X20 SE

آنر X20 SE به چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ شرکت مدیاتک مجهز شده و در دو نسخه با ۶ و ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد. هردو مدل این دستگاه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند و به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری Magic UI 4.0 مجهز شده‌اند.

انرژی این گوشی آنر توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی است. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه 5G، بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت روی فریم اشاره کرد.

آنر X20 SE

ابعاد آنر X20 SE برابر ۱۶۰.۶۸ در ۷۳.۳ در ۸.۴ میلی‌متر است و ۱۷۹ گرم وزن دارد. نسخه پایه این دستگاه با قیمت ۲۷۸ دلار و نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم آن با قیمت ۳۰۹ دلار روانه بازار می‌شود. کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، صورتی، نقره‌ای و سبز سفارش دهند. این دستگاه در تاریخ ۱۸ تیر وارد بازار چین می‌شود، با این حال آنر اشاره‌ای به عرضه جهانی این گوشی هوشمند جدیدش نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۱۲ تیر ۱۴۰۰

    چقدر خوبە این 😍😍😍

  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۹ تیر ۱۴۰۰

    مطمئنــا رنــگ سبـز هم جـزوشونه وقتـی عکـسشو گـذاشتیـن

مطالب پیشنهادی