ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«آپارات کیدز»، با تغییرات جدید و تولید محتوای اختصاصی وارد می‌شود

آپارات کودک، پس از تغییرات گسترده در ساختار و محتوا به منظور خدمات بهتر به کودکان ایران با رویکردی جدید آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی آپارات کودک، با توجه به دغدغه خانواده‌های ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۶

آپارات کودک، پس از تغییرات گسترده در ساختار و محتوا به منظور خدمات بهتر به کودکان ایران با رویکردی جدید آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی آپارات کودک، با توجه به دغدغه خانواده‌های ایرانی در زمینه کنترل فرزندان در فضای مجازی و اهمیت نحوه دسترسی و چگونگی دسترسی کودکان به محتوای اختصاصی خود، «آپارات کودک» با تغییرات گسترده وارد تولید و تامین محتوای مخصوص این رده سنی شد.

پس از بررسی و سنجش نیاز کودکان و خانواده‌ها برای استفاده از محصولات سرگرم کننده و امن، «آپارات کودک» به عنوان یک پلتفرم نمایش خانگی حوزه کودکان تلاش دارد نیازهای اصلی کودکان را در زمینه سرگرمی و آموزش با نمایش آثار سالم و استاندارد با دوبله اختصاصی و زیرنویس مناسب در اختیار خانواده‌ها و فرزندانشان بگذارد.

«آپارات کودک» در راستای تامین هر چه بهتر برنامه‌های مناسب کودکان، محصولات خود را به دو صورت رایگان و با اشتراک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. تولید محتوای اختصاصی از دیگر برنامه ریزی‌های «آپارات کودک» است که با توجه به نیاز مخاطب نسبت به محصولات بومی در حال انجام است و این محصولات در اختیار مخاطبان این پلتفرم قرار می‌گیرد.

مجموعه صباایده پیش از این و در پلتفرم فیلیمو محصولی که مختص کودکان باشد عرضه نکرده بود و ساخت و تولید انیمیشن‌هایی مانند دیرین دیرین برای همه اقشار محسوب می‌شد. به نظر می‌رسد این مجموعه قصد دارد با ری‌برندینگ آپارات کودک به صورت جدی وارد این حوزه بشود. پیش از این برخی VODها مانند دیجی‌تون و یا سورن VHS به صورت تخصصی در عرضه محتوای کودکان تلاش داشتند که نتوانستند به آن موفقیتی که باید دست پیدا کنند. باید دید که گروه صباایده با پشتوانه فیلیمو و آپارات خود می‌تواند طلسم موفق وجود یک پلتفرم با محتوای تصویری برای کودکان را بشکند یا خیر.

در سال ۱۳۹۴ سرویس آپارات بخش جدیدی با عنوان آپارات کودک یا aparat kids را ارائه کرد و سعی در رفع نیاز جامعه کودکان پارسی زبان برای داشتن تولید محتوای مناسب را داشت. در این بخش از آپارات کاربران حق بارگذاری و قرار دادن ویدئو را ندارند و محتوای موجود در این بخش توسط گردانندگان آپارات تهیه می‌گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۹ تیر ۱۴۰۰

    حتما هم تولید محتوای آموزش جنسی :)
    تا ریزترین مسائل جنسی رو یاد همه بچه ها ندن ول کن نیستن

مطالب پیشنهادی