ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: ایرپاد پرو ۲ اپل سال آینده میلادی از راه می‌رسد

مدت‌هاست علاقه‌مندان به محصولات اپل منتظر رونمایی از نسل جدید ایرپاد پرو هستند و حالا تحلیلگر مطرح، «مینگ-چی کو» پیش‌بینی کرده کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۲۲ از ایرپاد پرو ۲ رونمایی می‌کنند. این تحلیلگر در یادداشتی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

مدت‌هاست علاقه‌مندان به محصولات اپل منتظر رونمایی از نسل جدید ایرپاد پرو هستند و حالا تحلیلگر مطرح، «مینگ-چی کو» پیش‌بینی کرده کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۲۲ از ایرپاد پرو ۲ رونمایی می‌کنند.

این تحلیلگر در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران، پیش‌بینی کرده که این محصول با نام ایرپاد پرو ۲ سال آینده میلادی از راه می‌رسد:

«حتی بدون تجربه نوآورانه در ایرپاد پرو ۲ در ۲۰۲۲، فروش کلی ایربادهای بی‌سیم اپل در سال ۲۰۲۲ دوباره به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه می‌رسد.»

این تحلیلگر به علت تقاضای کمتر از انتظار در فصل دوم ۲۰۲۱، پیش‌بینی‌اش درباره فروش ایرپادها در سال جاری میلادی را کاهش داده و انتظار دارد کوپرتینویی‌ها در این سال ۷۰ تا ۷۵ میلیون ایرباد بی‌سیم بفروشند.

با این میزان فروش، اپل همچنان در بالاترین جایگاه در بازار قرار می‌گیرد، اما رقبا می‌توانند جایگاهش را تهدید کنند. در همین راستا این کمپانی باید به سراغ نسل‌های جدیدتر با قابلیت‌های تازه برود تا کاربران همچنان نسبت به خرید آن‌ها تمایل نشان دهند.

ایرپاد پرو ۲

به باور کو، اپل می‌تواند با تکیه بر اکوسیستم، مزیت رقابتی‌اش را در بازار حفظ کند. قابلیت‌هایی مانند بهبود سیری یا نوآوری‌هایی مانند پایش سلامت می‌توانند وضعیت کوپرتینویی‌ها را در بازار بهبود دهند.

طبق شایعات، اپل می‌خواهد ایرپاد پرو جدید را به سنسورهای حرکتی پیشرفته‌تری مجهز کند و شاید روزی شاهد استفاده از فناوری‌های بیومتریک در ایربادهای بی‌سیم اپل باشیم.

به گفته کو، اپل برای اینکه بتواند به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند، استراتژی دو برندی را دنبال می‌کند:

«ایرپادها قیمت‌های بالاتری دارند و کاربران دستگاه‌های اپل را هدف قرار می‌دهند و می‌خواهند ارزش افزوده‌ای برای تجربه کاربری اکوسیستم کوپرتینویی‌ها داشته باشند. محصولات بیتس قیمت پایین‌تری دارند و در کنار کاربران محصولات اپل، خریداران دستگاه‌های اندرویدی را هم هدف قرار می‌دهند و موجب افزایش فروش یا سهم این کمپانی در بازار می‌شوند.»

جدیدترین ایرباد بی‌سیم بیتس با نام استودیو بادز بجای چیپ H1 اپل، از تراشه ۲۲ نانومتری مدیاتک بهره می‌برد. چنین رویکردی موجب کاهش قیمت این ایرباد شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی