ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی از FCC تاییدیه دریافت کرد

مدتی است خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد گلکسی S21 FE منتشر می‌شود. به گزارش «MyFixGuide» این گوشی هوشمند موفق به دریافت گواهی FCC‌ شده و به زودی به بازار عرضه می‌شود. گوشی‌های هوشمند با شماره ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

مدتی است خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد گلکسی S21 FE منتشر می‌شود. به گزارش «MyFixGuide» این گوشی هوشمند موفق به دریافت گواهی FCC‌ شده و به زودی به بازار عرضه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند با شماره مدل‌های SM-G990U و SM-G990U1 موفق به دریافت گواهی FCC‌ شده‌اند که نشان می‌دهد موبایل موردنظر با دو شارژر EP-TA800 (۲۵ وات) و EP-TA845 (۴۵ وات) سامسونگ سازگار است. هرچند هیچ یک از شارژرها قرار نیست به همراه موبایل در جعبه محصول تحویل مشتری شوند.

گلکسی S21 FE

پیشتر دستگاهی منتسب به گلکسی S21 FE در بنچمارک گیک‌بنچ با رم ۸ گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ رویت شده بود. با توجه به رندرهای فاش شده از این دستگاه، انتظار می‌رود گلکسی S21 FE در ترکیب‌های رنگ متنوع و پنل پشتی پلاستیکی در دسترس کاربران قرار بگیرد. طبق رندرها، این دستگاه با طراحی ماژول دوربین مشابه گلکسی S21 و دوربین سه‌گانه عرضه خواهد شد.

گلکسی S21 FE

انتظار می‌رود این گوشی سامسونگ با نمایشگر ۶.۴۱ اینچی سوپر امولد و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، مجهز به حفره مخصوص دوربین سلفی باشد. براساس اطلاع منابع آگاه، این پرچمدار مقرون به صرفه احتمالا شهریور یا مهرماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که اواخر اسفند در گزارشی گفته شده بود که سامسونگ این محصول را در فصل چهارم ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد. از سوی دیگر،  یک منبع معتبر حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» قبلا در توییتی گفته بود که احتمالا مرداد ماه امسال گلکسی S21 FE را خواهیم دید.

ظاهرا مشکل تامین تراشه در بازار جهانی برنامه‌های این شرکت را دچار مشکل کرده است و این موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده زمان عرضه این گوشی هوشمند به تعویق بیفتد. درنهایت باید دید سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را چه زمان و با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی