ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 FE
تکنولوژی

گلکسی S21 FE احتمالا در برخی بازارها با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌‌شود

پیش از این عنوان شده بود که گلکسی S21 FE در بازارهای اروپا و آمریکا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد به دلیل کمبود جهانی تراشه، کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه دیگری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

پیش از این عنوان شده بود که گلکسی S21 FE در بازارهای اروپا و آمریکا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد به دلیل کمبود جهانی تراشه، کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه دیگری از این گوشی را با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران برخی بازارهای دیگر قرار دهند.

هفته گذشته اخباری مبنی بر تاخیر گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ تا مهر یا آبان‌ماه منتشر شد. در همان گزارش نیز تاکید شده بود که این گوشی فقط در بازار ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد. اکنون طبق گزارش یک منبع کره‌ای به نام Maeil Economic Daily به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ نسخه دیگری از گوشی گلکسی S21 FE به همراه تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ را در اختیار کاربران بازارهای دیگر قرار دهد.

سامسونگ در تهیه چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام برای جانشین گوشی گلکسی S20 FE با مشکل روبرو شده است. به همین دلیل گزارش قبلی بیان کرده بود که این گوشی در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد. اما اکنون، سامسونگ برای جبران کمبود به وجود آمده، در نظر دارد که از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در کنار اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند.

گلکسی S21 FE

با این حال هنوز مشخص نیست که کدام یک از گوشی‌ها در دسترس کاربران چه منطقه‌ای قرار خواهند گرفت اما به احتمال زیاد سامسونگ نسخه گلکسی S21 FE مجهز شده به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام را در کشورهای ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد کرد زیرا بازارهای خارجی اصلی این شرکت را تشکیل می‌دهند.

طبق گزارشات قبلی، انتظار می‌رود گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با حاشیه‌های باریک و نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. از دیگر مشخصات مورد انتظار گوشی می‌توان به حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ماژول دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره مخصوص و رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کرد.

همچنین این گوشی مبتنی بر اندروید ۱۱ اخیرا موفق به دریافت گواهی FCC‌ شده که نشان می‌دهد موبایل مورد نظر با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و دو شارژر EP-TA800 (۲۵ وات) و EP-TA845 (۴۵ وات) سامسونگ سازگار است.

ظاهرا مشکل تامین تراشه در بازار جهانی برنامه‌های این شرکت را دچار مشکل کرده است و این موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده زمان عرضه این گوشی هوشمند به تعویق بیفتد. در نهایت باید دید سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را چه زمان و با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی