ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی F22 سامسونگ با تراشه هلیو G80 پانزدهم تیرماه از راه می‌رسد

گوشی گلکسی F22 که شایعات زیادی درباره آن شنیده می‌شود، طبق تایید شعبه هند سامسونگ در تاریخ ۱۵ تیرماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همچنین برخی مشخصات اصلی این گوشی مانند تراشه هلیو G80 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

گوشی گلکسی F22 که شایعات زیادی درباره آن شنیده می‌شود، طبق تایید شعبه هند سامسونگ در تاریخ ۱۵ تیرماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همچنین برخی مشخصات اصلی این گوشی مانند تراشه هلیو G80 مدیاتک در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

سامسونگ هم اکنون روی گوشی جدیدی از گلکسی F22 کار می‌کند که گفته می‌شود در بازارهای غیر ۵G با نام گلکسی A22 عرضه خواهد شد، زیرا در حال حاضر برای این بازار گوشی دیگری با نام گلکسی A22 ۵G عرضه شده است. مشخصات این گوشی اکنون در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است و تایید می‌کند که این دستگاه از تراشه هلیو G80 مدیاتک و ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود که البته مورد دوم می‌تواند فقط به یکی از نسخه‌های گوشی مربوط شود.

 

گلکسی F22

گوشی اقتصادی سامسونگ همچنین از سیستم عامل اندروید ۱۱ برخوردار خواهد بود و طبق اطلاعات ارائه شده می‌توان گفت که گوشی جدید گلکسی F22 از نمایشگر ۶.۴ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک و البته روزنه مخصوص دوربین سلفی بهره خواهد برد. همچنین مشخص شده است که نمایشگر سوپر امولد دستگاه از وضوح ۱۳۳۶ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و مجهز به سنسور اثر انگشت جانبی است.

گوشی جدید گلکسی F22 همچنین از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۵ وات بهره می‌برد. در پنل پشتی دستگاه نیز شاهد ماژول دوربین چهارگانه خواهیم بود که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عرض ۸ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز طبق شایعات عنوان شده ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گلکسی F22 نسخه جدید از گلکسی A22 خواهد بود که اوایل این هفته به صورت رسمی در هند معرفی شد. هر چند هنوز به صورت رسمی نمی‌توان تفاوت‌های این دو گوشی با یکدیگر را بیان کرد اما انتظار می‌رود این گوشی با قیمت حدودی ۲۰۲ دلار در دسترس مصرف‌کنندگان قرار بگیرد. گلکسی A22 به همراه برچسب قیمت ۲۴۹ دلاری در هند عرضه شده است. همچنین صفحه پشتیبانی این گوشی هفته گذشته در هند فعال شد که اشاره دیگری به نزدیک بودن زمان معرفی آن دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی