ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن «ویز» بروز شد؛ ناوبری با صدای سگ و گربه

اپلیکیشن محبوب ویز (Waze) در اقدامی جالب، در آخرین بروزرسانی صداهای مختلفی از جمله صدای سگ و گربه را به سیستم گویش ناوبری خود اضافه کرد. کاربران می‌توانند با توجه به شرایط روحی خود، صدای ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

اپلیکیشن محبوب ویز (Waze) در اقدامی جالب، در آخرین بروزرسانی صداهای مختلفی از جمله صدای سگ و گربه را به سیستم گویش ناوبری خود اضافه کرد. کاربران می‌توانند با توجه به شرایط روحی خود، صدای یکی از این دو حیوان دوست داشتنی را انتخاب کنند.

صدای سگ خوشحال، مثبت‌اندیش، دلگرم کننده و هیجان زده است، در حالی که صدای گربه شکاک، محتاط، باهوش، مضطرب ولی بامزه است. بنابراین کاربر می‌تواند مطابق با سلیقه خود و احتمالا شرایط روحی، هر کدام را از این صداها یا صداهای دیگری که به قسمت ناوبری اضافه شده است را انتخاب کنند.

علاوه بر این ویز برای بخش نقشه زنده خود آیکون‌های جدید معرفی کرده است. مطابق با تم سگ یا گربه که هر کاربر انتخاب می‌کند، آیکون روی نقشه آن خودرو نیز مشخص می‌شود. به یاد داشته باشید که این قابلیت برای مدت محدودی به صورت آزمایشی در اختیار کاربران به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی قرار دارد. علاقه‌مندان لازم است آخرین نسخه برنامه را دانلود کنند.

اپلیکیشن ویز یک نرم افزار موقعیت‌یاب و زیرمجموعه شرکت گوگل است که در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد. این اپلیکیشن مسیر، زمان و ترافیک را تا مقصد کاربر محاسبه می‌کند و آن را به صورت مرحله به مرحله به کاربر توضیح می‌دهد. کاربران ویز می‌توانند تصادف، ترافیک، پلیس، سرعتگیر و جاده‌ را به نقشه اضافه و کم کنند.

این اپلیکیشن اطلاعات کاربران مانند سرعت و مکان را به صورت ناشناس به پایگاه داده‌های خود می‌فرستد تا با این اطلاعات کل سیستم را بهبود دهد. شرکت ویز در ابتدا به طور مستقل کار می‌کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۳ میلادی شرکت گوگل آن را از سازنده‌اش به ارزش ۹۶۶ میلیون دلار خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۱۱ تیر ۱۴۰۰

    بهترین چیزی بود که فیلتر کردند

    • Seyed Amin
      Seyed Amin | ۱۲ تیر ۱۴۰۰

      صرف‌نظر از تلگرام البته

مطالب پیشنهادی