ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی GT مستر ادیشن احتمالا با همکاری کداک تولید می‌شود

ریلمی ظاهرا قصد دارد گوشی هوشمند GT مستر ادیشن را با همکاری کداک که در سال ۲۰۱۲ دچار ورشکستگی شد و در سال ۲۰۱۵ اولین گوشی هوشمند خود یعنی IM5 را رونمایی کرد. هفته گذشته ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

ریلمی ظاهرا قصد دارد گوشی هوشمند GT مستر ادیشن را با همکاری کداک که در سال ۲۰۱۲ دچار ورشکستگی شد و در سال ۲۰۱۵ اولین گوشی هوشمند خود یعنی IM5 را رونمایی کرد.

هفته گذشته شرکت ریلمی اعلام کرد که در حال توسعه ریلمی GT مستر ادیشن است و حالا اطلاعات بیشتری از آن مشخص شده است. معاون رئیس شرکت ریلمی اخیرا تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد و گفت که این تصویر با دستگاهی ثبت شده که همچنان در بازار عرضه نشده است. به همین دلیل در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنیم که اسم دستگاه در تصویر شطرنجی شده است.

 

برخی منابع آگاه اعلام کرده بودند که ریلمی با یکی از برندهای معروف دوربین‌های عکاسی در حال همکاری است و دستگاه GT Master Edition اولین موبایلی است که محصول این همکاری خواهد بود. یکی دیگر از منابع آگاه نیز ادعا می‌کند که این برند معروف در واقع شرکت کداک است. این شرکت افسانه‌ای در سال ۲۰۱۲ میلادی دچار ورشکستگی شد و از آن زمان برای حل این مشکل روی تولید نرم افزار و سخت افزار تمرکز کرده است.

احتمال می‌رود که مشخصات سخت افزاری GT مستر ادیشن به همان روال قبل خواهد بود. به این معنی که این مدل پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۴۳ اینچی با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز، سه دوربین پشت ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۵ میلادی کداک از اولین گوشی هوشمند خود یعنی IM5 رونمایی کرد و سال بعد از آن نیز Ektra را وارد بازار کرد.

اولین گوشی مستر ادیشن ریلمی طراحی بسیار خاصی از مدل ریلمی X سال ۲۰۱۹ بود که در دو رنگ  معرفی شد. در همان سال نیز مدل X2 پرو مستر ادیشن در دو ترکیب رنگ آجری و سیمانی در بازار عرضه شد، اما طراحی مدل GT همچنان مشخص نیست. با این حال بهتر است در نظر داشته باشیم که این مدل ریلمی تنها نسخه خاص این شرکت نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۱۲ تیر ۱۴۰۰

    یادش بخیر، کداک زرد دوست داشتنی!

مطالب پیشنهادی