ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ریلمی C21Y با تراشه Unisoc T610 و ۴ گیگابایت رم معرفی شد

ریلمی محصولات پایین رده خود را تحت سری C به بازار عرضه می‌کند و اکنون عضو جدیدی از این خانواده با نام C21Y معرفی کرده است.  موبایل C21Y از نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس و ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

ریلمی محصولات پایین رده خود را تحت سری C به بازار عرضه می‌کند و اکنون عضو جدیدی از این خانواده با نام C21Y معرفی کرده است. 

موبایل C21Y از نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس و پنل LCD بهره می‌برد که رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۴۰۰ نیت می‌رسد. ناچ قطره‌ای شکل در قسمت مرکزی نمایشگر محل قرارگیری لنز دوربین سلفی است. تراشه هشت هسته‌ای Unisoc T610 به عنوان قلب تپنده دستگاه، امور پردازشی را بر دوش می‌کشد که براساس معماری ساخت ۱۲ نانومتری توسعه یافته است.

چنین تراشه‌هایی به صورت گسترده در موبایل‌های اندرویدی ارزان قیمت برندهای مختلف مانند نوکیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین پردازنده گرافیکی Mali G52 به انجام امور گرافیکی کمک خواهد کرد. محصول جدید ریلمی همراه با ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDRX و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. 

در بخش دوربین شاهد استفاده از سه لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم هستیم. دوربین سلفی C21Y نیز از حسگر ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری و برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده می‌کند. پشتیبانی از دو سیم کارت، اتصال 4G و بهره‌گیری از استاندارد وای‌فای 802.11 b/g/n در کنار بلوتوث نسخه ۵ و GPS از سایر مشخصات دستگاه محسوب می‌شوند. درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت میکرو یواس‌بی نیز در محصول مشاهده می‌شود. حسگر اثر انگشت هم در قسمت پشتی بدنه قرار گرفته است.

C21Y به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید نسخه ۱۰ بهره می‌برد که با توجه به نزدیک شدن انتشار عمومی اندروید ۱۲، کمی قدیمی و منسوخ شده به نظر می‌رسد. رابط کاربری Realme UI نیز توسط سازنده روی دستگاه نصب شده است اما به دلیل عدم بهره‌گیری از اندروید ۱۱، خبری از نسخه دوم آن نخواهد بود. در نهایت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار گفته شده را برعهده دارد و نشانی از شارژ سریع دیده نمی‌شود. 

محصول جدید ریلمی ابتدا در ویتنام عرضه می‌شود و احتمال دارد به زودی شاهد عرضه آن در سایر بازارهای جهانی هم باشیم. محصول پایین رده جدید ریلمی در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. ارزان‌ترین نسخه با قیمت ۱۵۰ دلار از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد. خریداران می‌توانند با پرداخت ۱۷۵ دلار، از نسخه پیشرفته‌تر با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی