ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 FE
تکنولوژی

رندر جدید گلکسی S21 FE ترکیب رنگ آن را نشان می‌دهد

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندر جدیدی از گلکسی S21 FE سامسونگ به اشتراک گذاشته شده که طراحی و ترکیب رنگ  احتمالی آن را به خوبی نشان می‌دهد. گلکسی S20 FE در شش ترکیب رنگ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندر جدیدی از گلکسی S21 FE سامسونگ به اشتراک گذاشته شده که طراحی و ترکیب رنگ  احتمالی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

گلکسی S20 FE در شش ترکیب رنگ متنوع قرمز، نارنجی، سفید، بنفش کمرنگ، سبز و سرمه‌ای معرفی شد. به نظر می‌رسد جانشین این موبایل یعنی گلکسی S21 FE با تنوع رنگ محدودتری به بازار عرضه خواهد شد. رندر مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده  این موبایل جدید را در چهار ترکیب رنگ بنفش، سفید، سبز زیتونی و مشکی/خاکستری نشان می‌دهد.

گلکسی S21 FE

در رندر ارائه شده از S21 FE روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر دیده می‌شود و همچنین پنل پشتی یه ماژول دوربین سه‌گانه را در خود جای داده است. طراحی پنل پشتی دستگاه شباهت زیادی به پنل پشتی گلکسی S21 5G دارد. در رندر منتشر شده حاشیه‌های دستگاه نیز به خوبی قابل رویت است.

خشاب سیم کارت گلکسی S21 FE در بالای دستگاه و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست این گوشی دیده می‌شوند. همچنین در این رندر سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود و اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ در گوشی آینده خود از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد.

طبق گزارشات قبلی، انتظار می‌رود گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با حاشیه‌های باریک و نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. همچنین این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره خواهد برد. در خبرهای دیگری گفته شد که سامسونگ به دلیل معضل کمبود جهانی تراشه قصد دارد گوشی خود را برای برخی بازارها به تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ نیز مجهز کند. از دیگر مشخصات مورد انتظار گوشی می‌توان به حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ماژول دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره مخصوص و رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۱ تیر ۱۴۰۰

    حالم بد شد ! پلاستیک کم بود رنگبندی بد هم اضافه شد

مطالب پیشنهادی