ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حافظه رم
تکنولوژی

ZTE ظاهرا روی توسعه موبایلی با رم ۲۰ گیگابایتی کار می‌کند

در حالی که برخی گوشی‌های پرچمدار بازار مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی هستند و لنوو Legion 2 Pro از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برند،‌ ZTE ظاهرا قصد دارد رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

در حالی که برخی گوشی‌های پرچمدار بازار مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی هستند و لنوو Legion 2 Pro از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برند،‌ ZTE ظاهرا قصد دارد رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرده و موبایلی با رم ۲۰ گیگابایتی عرضه کند.

«لو کیانهائو» مدیر اجرایی ZTE پستی را در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است که به  گوشی با حافظه رم ۲۰ گیگابایتی اشاره دارد. همین پست باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درباره توسعه اولین گوشی موبایل با حافظه رم بسیار بالا توسط ZTE شکل بگیرد.

حافظه رم

البته برخی از منابع باور دارند که این دستگاه ممکن است از حافظه رم مجازی استفاده کند که اکنون برخی از تولیدکنندگان از آن استفاده می‌کنند. با این وجود می‌توان گفت که گوشی ZTE ممکن است ۱۸ گیگابایت رم و ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی داشته باشد. با این حال، برخی از خبرگزاری‌ها اعتقاد دارند که ZTE در آینده یک گوشی با ۲۰ گیگابایت رم معرفی خواهد کرد. زیرا ایسوس پیش از این گوشی «راگ فون ۵» را با ۱۸ گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است و ممکن است ZTE تصمیم گرفته باشد در این زمینه رکوردشکنی کند.

تقریبا هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی منتشر نشده است. به صورت کلی با توجه به اینکه ZTE هیچ خبری را تایید نکرده است، این احتمال وجود دارد که هیچ برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی با این میزان رم نداشته باشد اما ممکن است نمونه اولیه آن را آزمایش کرده باشند.

حافظه رم

همچنین در گزارش دیگری عنوان شده است که ZTE پس از عرضه آکسون ۲۰ در سال گذشته به عنوان اولین گوشی با فناوری دوربین زیر نمایشگر، قصد دارد یکی دیگر از اعضای خانواده آکسون ۳۰ را این بار با فناوری دوربین زیر نمایشگر بهبود یافته عرضه کند. لازم به ذکر است که گوشی‌های آکسون ۳۰ پرو و اولترا از روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی