ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Nonstop Knight 2؛ در اعماق سیاهچال‌ها چه خبر است؟

بسیاری از بازی‌های موبایل ابتدا برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شده‌اند و سپس پا به موبایل گذاشته‌اند اما در این میان بازی‌هایی هم هستند که صرفا برای موبایل ساخته شده‌اند و بازی Nonstop Knight 2 یکی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بسیاری از بازی‌های موبایل ابتدا برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شده‌اند و سپس پا به موبایل گذاشته‌اند اما در این میان بازی‌هایی هم هستند که صرفا برای موبایل ساخته شده‌اند و بازی Nonstop Knight 2 یکی از آن‌ها است. با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا کمی بیشتر با این این بازی نقش‌آفرینی و اکشن آشنا شوید.

اگر اسم بازی برایتان آشنا است، حق دارید زیرا این بازی ادامه‌ای بر بازی Nonstop Knight است. وقتی اولین بازی منتشر شد با استقبال زیادی از طرف بازیکنان روبرو شد بنابراین بازی دوم با بهبود و اصلاحات بیشتری از راه رسید. البته داستان بازی تغییر زیادی نکرده و صرفا تغییراتی در گیم‌پلی و ظواهر بازی دیده می‌شوند.

بازی Nonstop Knight 2

در بازی اول بازیکن با شوالیه‌ای همراه می‌شد که در سیاهچال‌هاتی وحشتناک به ماجراجویی می‌پرداخت. با توجه به اینکه تم اصلی بازی تغییر زیادی نداشته، داستان بازی همچنان حول محور ماجراجویی‌های یک شوالیه‌ی شجاع می‌چرخد که شما باید در مبارزات و کنترل توانایی‌هایش به او کمک کنید.

گیم‌پلی بازی از نظر سطح سختی متوسط است زیرا بخش قابل توجهی از بازی حالت خودکار دارد. یعنی شوالیه که کاراکتر اصلی بازی است، برای حرکت رو به جلو یا حمله با دشمنانش نیاز به دخالت بازیکن ندارد اما برای اینکه از کدام قدرت در موقعیت مناسب استفاده کند کاملا نیازمند بازیکن است و این مسئله در باس فایت‌ها کاملا مشخص می‌شود.

به جز اینکه باید به موقع قدرت مناسب را به کار ببرید، یک وظیفه‌ی مهم دیگر هم بر عهده دارید و آن ارتقا و مدیریت توانایی‌های کاراکتر است. در ازای برنده شدن در هر دور بازی شما یک سری اعتبار درون بازی دریافت می‌کنید که باید با استفاده از این اعتبار سلاح‌ها و توانایی‌های جدید را به دست بیاورید و همچنین توانایی‌های قبلی را ارتقاء بدهید. حتی می‌توانید کاراکتر را تغییر بدهید و به جای شوالیه، در نقش یک جادوگر قدرتمند، نینجای جنگجو یا کماندار ظاهر شوید.

بازی Nonstop Knight 2

گرافیک بازی Nonstop Knight 2 از بازی اول این سری بهتر است و از طرفی هم تنوع بیشتری در بازی ایجاد شده. مودهای مختلفی به بازی اضافه شده‌اند و به صورت هفتگی هم رویدادهایی درون بازی برگزار می‌شوند که می‌توانید با شرکت کردن در آن‌ها جوایز بیشتری به دست بیاورید. اگر علاقه دارید سریع‌تر پیشرفت کنید حتما لیست مأموریت‌های روزانه را هم چک کنید.

بخش‌هایی از بازی یادآور کلش رویال هستند اما این شباهت آن‌قدر زیاد نیست که بخواهیم از آن به عنوان کپی کردن نام ببریم و نمی‌توان صراحتا چنین چیزی گفت. در کل با وجود طراحی بصری چشم‌نواز، گرافیک مناسب و تنوع گیم‌پلی می‌توان گفت این بازی ارزش تجربه کردن را دارد و برای پر کردن اوقات فراغت خوب است اما نه چیزی بیشتر از این.

Nonstop Knight 2 - Idle Action RPG‏

Nonstop Knight 2 - Idle Action RPG‏

سازنده: Flaregames قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 483.7/174 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی