ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از نمونه اولیه نسل اول اپل واچ با بدنه سرامیکی

نسل اول اپل واچ در سال ۲۰۱۵ در نسخه‌های آلومینیومی، استیل ضدزنگ و طلای ۱۸ عیار به بازار آمد اما به نظر می‌رسد که اپل از همان ابتدا مدل‌های دیگری را برای این دستگاه در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

نسل اول اپل واچ در سال ۲۰۱۵ در نسخه‌های آلومینیومی، استیل ضدزنگ و طلای ۱۸ عیار به بازار آمد اما به نظر می‌رسد که اپل از همان ابتدا مدل‌های دیگری را برای این دستگاه در نظر داشت. تصاویر نمونه اولیه این ساعت هوشمند که اخیرا به سطح اینترنت راه یافته مدل سرامیکی ساعت اپل را نشان می‌دهد.

به گزارش کاربر DongleBookPro در توییتر که پیش‌تر هم تصاویری از نمونه‌های اولیه محصولات اپل را به نمایش گذاشته بود، نسخه سرامیکی اپل واچ بسیار شبیه نسخه‌ای است که در نسل دوم عرضه شد. منتها دستگاهی که در این تصاویر می‌بینید، یک نسخه اولیه از اپل واچ سرامیکی است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده بود.

اپل مدل سرامیکی را برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به اپل واچ سری ۲ اضافه کرد. ولی حالا این نمونه اولیه نشان می‌دهد که مسئولان اپل این ایده را از همان ابتدا در سر داشتند. البته در پشت این دستگاه هم مثل اکثر نمونه‌های اولیه اپل واچ عبارت پیش‌فرض Lorem Ipsum قرار گرفته و خبری از لوگوی اپل نیست. کوپرتینویی‌ها با این کار سعی می‌کنند از افشای محصولات معرفی‌ نشده و انتساب آن‌ها به خودشان جلوگیری کنند.

نکته جالب توجه این‌که نسل اول اپل واچ سرامیکی ظاهرا هنوز کار می‌کند و به نرم‌افزار داخلی اپل مجهز است. اپل با معرفی نسخه‌های قرمز و آبی در اپل واچ سری ۶ فروش نسخه سرامیکی را متوقف کرد. البته اپل واچ سری ۴ هم هرگز نسخه سرامیکی نداشت.

اپل حالا مشغول کار روی نسخه بعدی اپل واچ است که احتمالا به جای حسگرهای جدید شارژدهی بیشتری خواهد داشت. ساعت هوشمند بعدی کوپرتینویی‌ها با فناوری SiP از پردازنده کوچک‌تری استفاده خواهد کرد که امکان استفاده از باتری بزرگ‌تر را فراهم می‌کند. همچنین، انتظار داریم که اپل واچ سری ۷ تغییرات ظاهری قابل توجهی داشته باشد و مثل آیفون ۱۲ و آیپد پرو از بدنه‌ای با لبه‌های تخت استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی