ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای قیمت گلکسی M22 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ احتمالا در آینده نزدیک از گلکسی M22 رونمایی می‌کند، چرا که اخیرا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده و حالا شاهد افشای قیمت آن هستیم. یک فروشگاه در اروپا بدون ارائه جزئیات ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

سامسونگ احتمالا در آینده نزدیک از گلکسی M22 رونمایی می‌کند، چرا که اخیرا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده و حالا شاهد افشای قیمت آن هستیم.

یک فروشگاه در اروپا بدون ارائه جزئیات زیادی درباره سخت افزار این دستگاه، قیمت آن را اعلام کرده که ۲۳۹.۹۰ یورو است و شامل مالیات بر ارزش افزوده هم می‌شود.

چنین قیمتی برای دستگاهی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل قبول به نظر می‌رسد. گلکسی M22 که به گلکسی A22 شباهت خواهد داشت، از چیپ هلیو G80 مدیاتک بهره می‌برد.

طبق تاییدیه FCC، این گوشی سامسونگ از فناوری شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، با این حال درون جعبه‌اش شارژر ۱۵ واتی قرار می‌گیرد. این در حالی است که گلکسی A22 تنها از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گلکسی M22

احتمالا پشتیبانی از فناوری شارژ سریع‌تر و البته احتمال استفاده از باتری حجیم‌تر، باعث شده قیمت افشا شده گلکسی M22 کمی بالاتر از گلکسی A22 باشد. انتظار می‌رود گوشی جدید کره‌ای‌ها با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه برسد.

اگرچه شاید با باتری حجیم‌تری مواجه شویم، اما سایر مشخصات آن تفاوتی با گلکسی A22 4G نباید داشته باشد. در همین راستا باید منتظر استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن 720p و رفرش ریت ۹۰ هرتز باشیم.

روی پنل پشتی گلکسی M22 احتمالا دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو ماژول تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌شود.

تمام مشخصات بالا طبق شایعات و البته رویکرد شرکت سامسونگ در گذشته هستند، بنابراین نمی‌توان کاملا به آن‌ها اطمینان کرد. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها در آینده نزدیک از این دستگاه رونمایی کنند و از مشخصات آن به همراه قیمتش بطور کامل مطلع شویم، هرچند شاید تا آن زمان همچنان شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات جدیدی درباره گوشی هوشمند گلکسی M22 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی