ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 9T احتمالا با دوربین چهارگانه هاسلبلاد در فصل سوم ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

وان پلاس اواخر سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری وان پلاس ۹ رونمایی کرد و حالا برای معرفی پرچمدار جدیدش آماده می‌شود. این دستگاه که وان پلاس 9T نام خواهد داشت، ظاهرا مانند برادرانش از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

وان پلاس اواخر سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری وان پلاس ۹ رونمایی کرد و حالا برای معرفی پرچمدار جدیدش آماده می‌شود. این دستگاه که وان پلاس 9T نام خواهد داشت، ظاهرا مانند برادرانش از دوربین هاسلبلاد بهره می‌برد.

طبق اطلاعات جدید، گوشی جدید وان پلاس در فصل سوم ۲۰۲۱ معرفی می‌شود و از رابط کاربری ColorOS 11 بهره می‌برد، البته انتظار داریم چنین رابط کاربری برای بازار چین درنظر گرفته شود و کاربران در بازار جهانی همچنان به OxygenOS دسترسی داشته باشند.

پرچمدار جدید چینی‌ها به دوربین اصلی چهارگانه هاسلبلاد با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و مانند سال گذشته میلادی، خبری از وان پلاس 9T پرو نخواهد بود. گزارش اخیر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی ندارد، اما در گذشته شاهد افشای جزئیات دیگری درباره آن بوده‌ایم.

انتظار می‌رود موبایل جدید وان پلاس به نمایشگر LTPO سامسونگ E4 مجهز شود. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت و رفرش ریت آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد تا قادر به رقابت با دیگر پرچمدارهای اندرویدی بازار باشد.

وان پلاس ۹ پرو

اگرچه کوالکام به تازگی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به عنوان نسخه پیشرفته‌تر اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرده، اما گفته که این تراشه در دستگاه‌های برندهای ایسوس، آنر، موتورولا، ویوو و شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به عدم قرارگیری وان پلاس در فهرست کوالکام، گوشی 9T احتمالا با همان اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد.

سال گذشته میلادی وان پلاس 8T در اکتبر معرفی شد، با این حال شاید نسل جدیدش در سپتامبر از راه برسد. وان پلاس پیش از این دستگاه، احتمالا در ماه جاری میلادی از گوشی نورد ۲ هم رونمایی کند.

طبق شایعات، وان پلاس نورد ۲ به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک مجهز شود. این دستگاه احتمالا در بالاترین نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی