ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیفون ۱۳ پرو احتمالا با سیم‌پیچ بزرگتر، از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند

اپل می‌خواهد امسال در آیفون ۱۳ از سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم بزرگ‌تری استفاده کند تا نه تنها مدیریت دمای بهتر و وات بیشتری داشته باشد، بلکه مسیر را برای استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هموار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

اپل می‌خواهد امسال در آیفون ۱۳ از سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم بزرگ‌تری استفاده کند تا نه تنها مدیریت دمای بهتر و وات بیشتری داشته باشد، بلکه مسیر را برای استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هموار کند.

بر اساس گزارش جدید یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «مکس وینباخ»، در کانال یوتیوب EverythingApplePro، اپل قصد دارد اندازه سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم آیفون بعدی را بزرگ‌تر کند. با این کار سطح پوشش موجود برای اتصال شارژر بی‌سیم در قاب عقب آیفون بیشتر می‌شود. وینباخ همچنین قبلا گفته بود که آیفون‌های ۲۰۲۱ از مگ‌سیف‌های مغناطیسی قوی‌تری استفاده می‌کنند. او امروز تاکید کرده که این اتفاق می‌تواند یکی از دلایل افزایش اندازه سیم‌پیچ آیفون باشد.

بخش جذاب گزارش اخیر به احتمال استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس اشاره دارد. اگر این ویژگی به آیفون ۱۳ اضافه شود، کاربران می‌توانند دستگاه‌های دارای فناوری شارژ بی‌سیم مثل ایرپاد را روی قاب عقب این دستگاه بگذارند و آن‌ها را شارژ کنند.

«مارک گرومن»، خبرنگار بلومبرگ پیش‌تر در ماه فوریه گفته بود که قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس احتمالا در آینده نزدیک به آیفون نمی‌آید. در همان ماه، اطلاعات مرجع FCC آمریکا نشان داد که همه مدل‌های آیفون ۱۲ از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس برخوردارند اما این ویژگی روی آن‌ها فعال نشده است.

بلومبرگ چند هفته پیش اعلام کرده بود که اپل مشغول کار روی فناوری شارژ بی‌سیم معکوس برای آیپد پرو بعدی است. از آن‌جایی که شارژ معکوس انرژی زیادی از باتری دستگاه‌ها می‌گیرد، شاید منطقی باشد که اپل ابتدا آیپد پرو را برای عرضه این ویژگی انتخاب کند. می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر این ویژگی روی تبلت اپل موفق ظاهر شود، کوپرتینویی‌ها بعدا آن را به آیفون هم بیاورند.

قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس مدت‌هاست که روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌شود. این ویژگی به‌خصوص با توجه به ظهور ایربادهای بی‌سیم محبوبیت زیادی پیدا کرده، چون باتری این دستگاه‌ها بسیار کوچک هستند و می‌توانند با انرژی ناچیزی همچنان قابل استفاده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی