ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ گیمینگ Bravo 15 شرکت MSI با پردازنده‌های سری H رایزن ۵۰۰۰ از راه رسید

شرکت MSI لپ‌تاپ گیمینگ Bravo 15 را با جدیدترین پردازنده‌های AMD بروزرسانی کرد. این لپ‌تاپ حالا به پردازنده‌های سری H رایزن ۵۰۰۰ و گرافیک‌های رادئون RX مخصوص لپ‌تاپ مجهز شده است. MSI این محصول را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

شرکت MSI لپ‌تاپ گیمینگ Bravo 15 را با جدیدترین پردازنده‌های AMD بروزرسانی کرد. این لپ‌تاپ حالا به پردازنده‌های سری H رایزن ۵۰۰۰ و گرافیک‌های رادئون RX مخصوص لپ‌تاپ مجهز شده است.

MSI این محصول را به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز کرده که در بالاترین نسخه از ۶۴ گیگابایت رم DDR4-3200 بهره می‌برد. این محصول دارای فضایی برای یک حافظه SSD از نوع PCIe Gen3 NVMe است.

کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ گیمینگ را با جدیدترین پردازنده‌های مخصوص لپ‌تاپ شرکت AMD یعنی سری H رایزن ۵۰۰۰ سفارش دهند و همچنین به کارت گرافیک رادئون RX 5500M این کمپانی دسترسی پیدا کنند. البته MSI این محصول را به کارت‌های گرافیک رادئون RX 6000M مجهز نکرده است.

لپ‌تاپ Bravo 15 MSI

این لپ‌تاپ بروز شده به سیستم خنک‌کننده جدیدی هم مجهز شده تا عملکرد کارآمدتری داشته و همچنین آن را خنک‌تر نگه دارد. طراحی سیستم خنک‌کننده جدید مورد استفاده در Bravo 15، فناوری Cooler Boost 5 نام دارد که از ۶ لوله حرارتی و ۲ فن بهره می‌برد.

لپ‌تاپ Bravo 15 شرکت MSI ابعادی برابر ۳۵۹ در ۲۵۹ در ۲۴.۹ میلی‌متر دارد و وزنش به ۲.۳ کیلوگرم می‌رسد. این محصول از نرم افزار جدید MSI Center بهره می‌برد که با کنترل و کاهش اپ‌ها و کارهای غیرضروری، می‌توان عملکردش را افزایش داد.

لپ‌تاپ Bravo 15 MSI

یکی دیگر از اپ‌هایی که MSI از طریق این لپ‌تاپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد، MSI App player نام دارد که تجربه گیمینگ موبایل را به آن می‌آورد. این دستگاه همچنین از قابلیت استندبای ویژه‌ای بهره می‌برد که امکان بیدار شدن و لاگین سریع را با وجود حفظ باتری فراهم می‌کند.

در حال حاضر قیمت این لپ‌تاپ مشخص نشده اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک روانه بازار شود. در صورتی که MSI برای آن قیمت قابل قبولی درنظر بگیرد، می‌تواند به رقیب مناسبی برای سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار تبدیل شود که از پردازنده‌های AMD و نه اینتل استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی