ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کیفیت ساخت ضعیف هامر برقی خبر ساز شد؛ حاشیه تازه جنرال موتورز

الکساندرا مری هیرشی که در شبکه‌های اجتماعی با نام سوپرکاربلاندی شناخته می‌شود، اخیرا فرصت دیدار با نسخه پیش‌تولید هامر جدید را پیدا کرده و به طور خلاصه به بررسی اولیه آن پرداخته است. نکته عجیب ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

الکساندرا مری هیرشی که در شبکه‌های اجتماعی با نام سوپرکاربلاندی شناخته می‌شود، اخیرا فرصت دیدار با نسخه پیش‌تولید هامر جدید را پیدا کرده و به طور خلاصه به بررسی اولیه آن پرداخته است. نکته عجیب اینکه طبق بررسی‌های این سلبریتی معروف، کیفیت کابین هامر برقی چنگی به دل نزده و پلاستیک به کار رفته در قسمت‌های مختلف چندان مناسب نیست.

احتمالا می‌دانید پس از یک دهه انحلال، جنرال موتورز تصمیم گرفته برند هامر را در قالب یک پیکاپ برقی تحت برند GMC احیا کند. این پیکاپ البته دارای نسخه شاسی‌بلند نیز بوده و با پیشرانه‌های متفاوتی به فروش خواهد رسید.

سوپرکاربلاندی معتقد است چراغ نواری جلو جلوه خاصی به این شاسی‌بلند برقی داده و آن را متمایز می‌کند. به گفته این سلبریتی پرطرفدار نسخه Edition 1 هامر می‌تواند تا 350 مایل (560 کیلومتر) مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد پشت سر بگذارد. البته این ادعا احتمالا نادرست است، چرا که GMC قبلا در اطلاعیه رسمی، برد حرکتی 300 مایل یا 483 کیلومتر را برای این نسخه وعده داده است.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، سوپرکاربلاندی نسبت به پلاستیک به کار رفته در قسمت پایینی داشبورد انتقاد داشته و آن را بی‌کیفیت می‌داند. میزان بی‌کیفیتی پلاستیک به کار رفته به قدری است که سوپرکاربلاندی آن را در حد پروتوتایپ هم ضعیف توصیف می‌کند. با توجه به قیمت بالای هامر برقی، چنانچه در مدل تولید انبوه این مشکل پابرجا باقی بماند، به احتمال زیاد جنرال موتورز با انتقادات زیادی روبرو خواهد شد.

کیفیت بد پلاستیک تنها ایراد هامر برقی نیست، چرا که از نظر مونتاژ نیز مشکلات متعددی به چشم می‌خورد. تراز نبودن سطوح، متغیر بودن فاصله پنل‌ها و سر و صدای اضافی از دیگر عیوبی هستند که در نسخه پیش‌تولید هامر وجود دارند.

بد نیست اشاره کنیم تریم کاملا مجهز هامر برقی با نام Edition 1 شناخته شده و عرضه آن برای پاییز برنامه‌ریزی شده است، البته اگر کمبود جهانی چیپ این مساله را به تاخیر نیندازد. تریم 99,995 دلاری 3X برای عرضه در پاییز 2022 برنامه‌ریزی شده و تریم‌های 2X و EV2 هم که به ترتیب 90 و 80 هزار دلار قیمت دارند، از بهار 2023 و بهار 2024 وارد بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GT
    GT | ۱۴ تیر ۱۴۰۰

    بی کیفیت ندیدن هنوز 😂

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۱۳ تیر ۱۴۰۰

    ماشینهای آمریکایی از زمان فورد مدل تی تا امروز همیشه با مشکلات مونتاژی روبرو بودن، البته قسمتیش برمیگرده به سلیقه زمخت شون که اصولا به ظرایف و جزییات زیاد اهمیت نمیدن بر خلاف ژاپنی ها.

مطالب پیشنهادی