ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Pixel Zombie‏؛ مأموریت شکار زامبی

با توجه به استقبال مخاطبان، به نظر می‌رسد که در افتادن با زامبی‌ها قرار است حالا حالاها موضوع داغی برای ساختن فیلم و بازی باشد بنابراین سازندگان بازی Pixel Zombie هم فرصت را غنیمت شمرده‌اند ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

با توجه به استقبال مخاطبان، به نظر می‌رسد که در افتادن با زامبی‌ها قرار است حالا حالاها موضوع داغی برای ساختن فیلم و بازی باشد بنابراین سازندگان بازی Pixel Zombie هم فرصت را غنیمت شمرده‌اند تا با به کار گرفتن کمی خلاقیت یک بازی با همین تم داستانی بسازند.

بازی Pixel Zombie بازیکنان را به شهری می برد که زامبی‌ها به آن حمله کرده‌اند و در حال آلوده کردن ساکنانش هستند. در این بازی باید در مقابل زامبی‌هایی که دسته دسته به شما حمله می‌کنند بایستید و شهر را از وضعیت خطرناک فعلی اش نجات بدهید. البته که شکار کردن زامبی‌ها قرار نیست بی مزد بماند و هر چه زامبی‌های بیشتری را شکار کنید، قوی‌تر می‌شوید.

با جنگیدن در برابر زامبی‌ها جوایز و اعتباری دریافت می‌کنید که به واسطه‌ی آن می‌توانید سلاح‌های جدیدتر و قوی‌تر بخرید که کارتان را در برابر این موجودات بی‌رحم راحت‌تر می‌کند و کمک می‌کند که وزنه‌ی قدرتمندتر این جنگ بی‌پایان باشید.

به جز سلاح‌هایی مثل تفنگ و نارنجک، داشتن کیت کمک‌های اولیه هم اهمیت زیادی دارد زیرا می‌توانید مدت بیشتری از جبهه‌ی خودتان دفاع کنید. هر چه مدت بیشتری زنده بمانید، می‌توانید زامبی‌های بیشتری را بکشید و بنابراین امتیاز بیشتری هم دریافت خواهید کرد.

گیم‌پلی بازی Pixel Zombie زاویه‌ی اول شخص دارد و در ترکیب با طراحی سه بعدی خوب بازی و تنوع اسلحه‌هایی که از شمشیر تا ماشین‌گان را در بر می‌گیرند، تجربه‌ی جذاب و متنوعی ارائه می‌دهند که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. حتی وسط درگیری هم امکان تغییر سلاح را دارید و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.

تنها چیزی که در گیم‌پلی بازی کمی توی ذوق می‌زند کم بودن مساحت مپ است. البته همین مسیله می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند زمان کمتری در بازی صرف کنند، یک نکته‌ی مثبت به حساب بیاید. نکته‌ی دیگری که مثبت یا منفی بودنش به سلیقه‌ی بازیکنان بستگی دارد، امکان شلیک خودکار است که البته می‌توانید غیرفعالش کنید.

گیم‌پلی این بازی  چند مود مختلف هم دارد که اگر از زامبی کشتن خسته شدید می‌توانند تنوع خوبی ایجاد کنند، یکی از این حالت‌ها Dragon Mode است که در آن باید از تجربیات قبلی‌تان برای کشتن اژدها استفاده کنید و به نوعی می‌توان گفت این مود جای باس فایت را در گیم‌پلی پر کرده.

یک مود دیگر،‌ Mission Mode است که هر بار یک ماموریت به خصوص برای شما تعریف می‌کند و شما باید آن را به انجام برسانید. مثلا از شما خواسته می‌شود فقط از یک سلاح به خصوص استفاده کنید یا تعداد معینی زامبی بکشید و اگر به هدف مشخص‌شده برسید، آیتم و اعتبار درون بازی دریافت می‌کنید.

در کل می‌توان گفت بازی Pixel Zombie گیم‌پلی خوب و طراحی بصری متوسطی دارد که قابل قبول است اما با وجود یک داستان تکراری، برای کسانی مناسب است که روایت بازی اهمیتی برایشان ندارد، بیشتر طرفدار گیم‌پلی سرگرم‌کننده هستند و می‌خواهند عنوانی در لیست بازی‌هایشان باشد که در اوقات فراغت یا استراحت‌های کوتاه به کار بیاید.

Pixel Zombie‏

Pixel Zombie‏

سازنده: Hwanho Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی