ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل شروع به انتشار نسخه جدید پلی استور با تغییرات Wear OS 3.0 کرد

گوگل با Wear OS 3.0 به دنبال ایجاد تغییرات عظیم در طراحی بخش‌های مختلف سیستم عامل است و بخشی از این تغییرات را در I/O 2021 به نمایش گذاشت. حالا نسخه جدیدی از پلی استور ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

گوگل با Wear OS 3.0 به دنبال ایجاد تغییرات عظیم در طراحی بخش‌های مختلف سیستم عامل است و بخشی از این تغییرات را در I/O 2021 به نمایش گذاشت. حالا نسخه جدیدی از پلی استور Wear OS 3.0 در حال انتشار است که تغییرات متنوعی را شامل می‌شود.

به گزارش یکی از کاربران وب‌سایت ردیت، شب گذشته نسخه جدید پلی استور برای ساعت هوشمند Suunto 7 او منتشر شده است. در این نسخه پیداست که هر آیتم درون یک قالب قرصی شکل نمایش داده می‌شود. این تغییر از همان صفحه خانگی سیستم قابل مشاهده است و می‌توانید تفاوت‌های آن را در تصاویر زیر ببینید.

در ادامه فهرستی از نام اپلیکیشن‌ها دیده می‌شود که اندازه آیکن برنامه‌ها برخلاف گذشته کوچک‌تر شده و حالا هر برنامه درون یک کارت خاکستری رنگ دیده می‌شود. امتیاز هر برنامه مطابق قبل با یک عدد و یک ستاره در زیر نام هر برنامه پیداست.

بخش بعدی مربوط به قسمت آپدیت‌هاست که باز هم از همین شیوه طراحی با پس‌زمینه قرصی شکل استفاده می‌کند. در این‌جا هم اندازه آیکن‌ها کوچک‌تر از قبل شده است. با قرارگیری هر آیتم درون یک کادر مخصوص، نمایش اطلاعات در ساعت‌های هوشمند با نمایشگرهای کوچک بهتر می‌شود.

در مقایسه آخر که صفحه مربوط به هر اپلیکیشن را می‌بینیم، با تغییر رنگ پس‌زمینه دکمه Open روبرو هستیم و این پس‌زمینه به‌طور کامل در سراسر پهنای صفحه گسترده شده است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، به نظر می‌رسد که این نسخه رنگارنگ‌تر از قبل شده و اگرچه رنگ پس‌زمینه دکمه‌ها را از سفید به خاکستری تغییر داده، اما دکمه‌ها حالا رنگ متفاوتی دارند. پلی استور Wear OS آخرین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ بازطراحی شد. گوگل چند ماه پیش مدل قدیمی اپ‌های Wear OS را منسوخ کرد تا بخش Apps on your phone روی دستگاه‌های جدید نشان داده نشود.

نسخه جدید پلی استور Wear OS هنوز برای عموم کاربران منتشر نشده، اما بعید نیست مثل اتفاقی که برای Gboard افتاد، شاهد عرضه زودهنگام نسخه جدید این اپلیکیشن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی