ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوهای ۳۶۰ درجه گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسمی از نسل جدید ساعت هوشمندش در دو مدل، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک رونمایی می‌کند و حالا رندرهای ۳۶۰ درجه مدل دوم به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسمی از نسل جدید ساعت هوشمندش در دو مدل، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک رونمایی می‌کند و حالا رندرهای ۳۶۰ درجه مدل دوم به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

منبع موثق حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» به تازگی در توییتر ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای منتشر کرده که ساعت هوشمند آینده کره‌ای‌ها را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سفید به نمایش می‌گذارد.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ به یک نمایشگر دایره‌ای سوپر امولد، دو دکمه در اطراف، حاشیه چرخان و بندهای سیلیکونی قابل تعویض دارد. که در حالی که مدل مشکی رنگ، دارای بدنه مشکی است، مدل‌های نقره‌ای و سفید از بدنه نقره‌ای رنگ بهره می‌برند. برای دکمه بالایی از رنگ قرمز هم استفاده شده که به معنای پشتیبانی از شبکه LTE است.

این ساعت هوشمند جدید سامسونگ به سیستم عامل Wear OS 3.0 و رابط کاربری One UI Watch مجهز می‌شود که در کنار طراحی جدید، قابلیت‌های متنوعی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای مثال می‌توان به بهبود شارژدهی دستگاه اشاره کرد، البته کره‌ای‌ها آن را در اختیار محصولات قدیمی‌شان مانند گلکسی واچ ۳ قرار نمی‌دهند.

در حالی که مدل کلاسیک از حاشیه چرخان بهره می‌برد، نسخه استاندارد فاقد چنین ویژگی است. با این حال هردوی آن‌ها به قابلیت‌هایی مانند GPS، اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون و پایش خواب مجهز می‌شوند.

انتظار می‌رود این محصولات با پشتیبانی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند، از اسپیکر و میکروفن بهره ببرند، به NFC مجهز شوند و قادر به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ باشند. مدل پایه همچنین از باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در گذشته قیمت دو مدل ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها افشا شده بود. قیمت مدل استاندارد با توجه به اندازه در محدوده ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار قرار می‌گیرد. مدل کلاسیک هم قیمتی در محدوده ۴۷۰ تا ۵۳۰ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی