ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی احتمالا ماه آینده میلادی از تبلت می پد ۵ و گوشی می میکس ۴ رونمایی می‌کند

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه ۱۳ دستگاه جدید از جمله می پد ۵، می میکس ۴ و می CC11 را با بهره‌مندی از رابط کاربری MIUI 13 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه ۱۳ دستگاه جدید از جمله می پد ۵، می میکس ۴ و می CC11 را با بهره‌مندی از رابط کاربری MIUI 13 معرفی کند.

پیشتر گفته شده بود که شیائومی تصمیم گرفته برای نیمه دوم ۲۰۲۱ برخی محصولات جدید خود با رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار کند. طی چند هفته گذشته نیز خبرهای غیررسمی مختلفی نیز در مورد این موضوع منتشر شد.

اکنون یکی از منابع آگاه با نام کاربری «Bald Panda» در شبکه اجتماعی ویبو چین در آخرین پست خود از رونمایی دستگاه‌هایی مانند می پد ۵، می میکس ۴ و می CC11 با رابط کاربری MIUI 13 در اواسط یا اواخر ماه آگوست خبر داده است.

شیائومی می میکس ۴

می میکس ۴ نخستین گوشی هوشمند شیائومی با دوربین زیر نمایشگر خواهد بود که با رابط کاربری MIUI 13 به بازار عرضه می‌شود. در پست منتشر شده از سوی این منبع آگاه همچنین به این نکته اشاره شده که در نیمه دوم ۲۰۲۱، چینی‌ها ۱۳ دستگاه جدید به بازار عرضه خواهند کرد که احتمالا می CC11‌ یکی از آنها خواهد بود. هفته گذشته نیز اسم رمز ۱۳ محصول آینده شیائومی و مشخصات آن‌ها به اشتراک گذاشته شد.

نیمی از سال ۲۰۲۱ گذشته و محصولات متنوعی را از شیائومی دیده‌ایم. اما به نظر می‌رسد که این شرکت در نیمه دوم سال هم برنامه مشابهی در سر دارد و حداقل ۱۳ دستگاه تازه را معرفی خواهد کرد. در اوایل تیرماه «XiaomiUI»، در گزارش خود عنوان کرده بود که این غول چینی حداقل روی ۱۳ دستگاه جدید کار می‌کند.

در این میان احتمال عرضه چندین دستگاه با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر از سوی شیائومی وجود دارد. همچنین اکثر این گوشی‌ها از نمایشگرهایی استفاده می‌کنند که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در نهایت باید دید شیائومی چه برنامه‌ای برای دستگاه‌های خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۱۵ تیر ۱۴۰۰

    جای گوشی‌های خوش دست کوچیک پنج تا شش اینچی به شدت توی محصولات شیامی حس میشه.

مطالب پیشنهادی