ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موزیلا احتمالا مرورگر فایرفاکس را به مایکروسافت استور ویندوز ۱۱ می‌آورد

مایکروسافت ظاهرا قصد دارد علاوه بر اضافه کردن برنامه‌هایی مانند تیمز، آفیس و ویژوال استودیو به استور ویندوز ۱۱، برنامه‌های دسکتاپ شخص ثالث (Win32) دیگری مانند مرورگر کروم و فایرفاکس را نیز به آن اضافه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

مایکروسافت ظاهرا قصد دارد علاوه بر اضافه کردن برنامه‌هایی مانند تیمز، آفیس و ویژوال استودیو به استور ویندوز ۱۱، برنامه‌های دسکتاپ شخص ثالث (Win32) دیگری مانند مرورگر کروم و فایرفاکس را نیز به آن اضافه کند.

پیشتر گوگل سعی کرده بود به طریقی و با کمک برنامه نصب کننده به جای خود اپلیکیشن مربوطه، مرورگر کروم را به استور مایکروسافت اضافه کند، اما مایکروسافت به دلایل مختلفی، مانع انجام این کار توسط گوگل شد که بیشتر این دلایل به سیاست‌های کاری ویندوز استور مربوط می‌شود.

به نظر می‌رسد اکنون ردموندی‌ها چنین سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای را کاهش داده و قصد دارد فروشگاه خود را به روی همه باز بگذارد. در نتیجه شرکت‌هایی مانند موزیلا و ادوبی می‌توانند برنامه‌های دسکتاپ خود را به استور جدید مایکروسافت اضافه کنند.

فایرفاکس ویندوز ۱۱

یکی از مهندسان موزیلا با انتشار پستی تایید کرد که این شرکت در حال بررسی نسخه جدید مایکروسافت استور برای اضافه کردن فایرفاکس است. به علاوه «نیک الکساندر»، مهندس ارشد نرم افزار موزیلا در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد دسترسی به  فایرفاکس در ویندوز استور جدید به این نکته اشاره کرد که طی چند روز اخیر اتفاقات مختلف خیلی سریع رخ داده‌اند و نتیجه آن به زودی به صورت رسمی منتشر می‌شود.

به علاوه، براساس اعلام یکی از کاربران، ظاهرا صفحه محصول فایرفاکس در مایکروسافت استور برای مدت کوتاهی در نتایج جستجو از طریق گوگل و بینگ با توضیحات متای زیر نمایش داده شده است:

«به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ برخی موضوعات تغییر کرده است. مرورگر فایرفاکس به گونه‌ای طراحی شده که با استفاده از آن کاربران می‌توانند تجربه جدیدتر و بهتری را در جستجوی وب‌ در اختیار داشته باشند. اکنون می‌توانید این مروگر را دانلود کنید.»

مایکروسافت استور جدید در پاییز سال جاری همراه با ویندوز ۱۱ از راه می‌رسد و البته کاربران ویندوز ۱۰ هم می‌توانند آن را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی