ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

احتمال ورود شرکت وان پلاس به بازار تبلت با OnePlus Pad

وان پلاس ظاهرا می‌خواهد پس از ورود به بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده، اینبار شانس خود را در بازار تبلت امتحان کند، چرا که اخیرا نام تجاری OnePlus Pad را ثبت کرده است. این نام ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

وان پلاس ظاهرا می‌خواهد پس از ورود به بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده، اینبار شانس خود را در بازار تبلت امتحان کند، چرا که اخیرا نام تجاری OnePlus Pad را ثبت کرده است.

این نام که در اتحادیه اروپا به ثبت رسیده، جزئیاتی درباره اولین تبلت احتمالی وان پلاس در اختیارمان قرار نمی‌دهد. با این حال استفاده از چنین نامی نشان می‌دهد که چینی‌ها می‌خواهند در بازاری فراتر از گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی حضور داشته باشند.

با این وجود، شاید این محصول همان ریلمی پد با برندی جدید باشد. علاوه آن‌ها، انتظار می‌رود در سال جاری میلادی با تبلت‌های ویوو و اوپو هم روبه‌رو شویم. در حقیقت به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی پس از بازار گوشی‌های هوشمند، می‌خواهند حضور فعال‌تری در بازار تبلت‌ها داشته باشند و به سهم مناسبی در این بازار هم دست پیدا کنند.

با توجه به اینکه وان پلاس و اوپو به تازگی از افزایش همکاری‌ها خبر داده‌اند و البته بیشتر با یکدیگر ادغام می‌شوند، این احتمال که تبلت وان پلاس تفاوتی با محصول زیرمجموعه اوپو یعنی ریلمی نداشته باشد، وجود دارد.

تبلت وان پلاس

باید به این موضوع اشاره کنیم که درخواست برای ثبت چنین نامی به معنای معرفی حتمی تبلت این کمپانی در آینده نزدیک نیست و شاید وان پلاس تنها می‌خواهد شرکت دیگری قادر به استفاده چنین نامی برای محصولاتش نباشد.

در صورتی که وان پلاس بخواهد با OnePlus Pad در بازار تبلت‌ها حضور پیدا کند، احتمالا در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود. البته اگر پس از معرفی تبلت ریلمی تصویری از آن منتشر شود، می‌توانیم به یکسان بودن آن با محصول زیرمجموعه اوپو پی ببریم.

با توجه به اینکه اپل و سامسونگ در بازار تبلت‌ها حکمرانی می‌کنند و البته لنوو هم فروش بالایی در بازار دارد، کار برای شرکت‌های چینی چندان راحت نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی