ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جنسیس G80 اسپرت مجهز به فناوری چرخ‌های عقب فرمان‌پذیر معرفی شد

برند لوکس جنسیس یک عضو جدید به خانواده G80 اضافه کرد. این عضو تازه‌وارد دارای پسوند اسپرت بوده و همانطور که می‌توان حدس زد، در مقایسه با دیگر برادران خود از طراحی جوان‌پسند‌تر و جذاب‌تری ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

برند لوکس جنسیس یک عضو جدید به خانواده G80 اضافه کرد. این عضو تازه‌وارد دارای پسوند اسپرت بوده و همانطور که می‌توان حدس زد، در مقایسه با دیگر برادران خود از طراحی جوان‌پسند‌تر و جذاب‌تری برخوردار است. تصاویر اولیه منتشر شده از جنسیس G80 اسپرت گویای آن هستند که این نسخه با چند ویژگی ظاهری از دیگر مدل‌ها متمایز شده است. از جمله اینکه جلوپنجره کرومی به رنگ تیره براق درآمده و سپر هم اینک زوایای تیزتری دارد و خشن‌تر دیده می‌شود.

در نمای جانبی هم شاهد استفاده از اجزای کرومی تیره هستیم، ضمن اینکه رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی هم طراحی اختصاصی دارند و برای هماهنگی با سایر قطعات تزئینی بدنه به رنگ تیره درآمده‌اند. در پشت این رینگ‌ها کالیپرهای قرمز رنگ جا خوش کرده‌اند که در عین ایجاد تضاد با رنگ تیره رینگ‌ها، با رنگ بدنه در هماهنگی کامل هستند.

در نمای عقب تفاوت‌های G80 اسپرت با سایر اعضای خانواده خود کم‌رنگ‌تر و خفیف‌تر است. در این بخش نیز اجزای کرومی به رنگ تیره بوده و سپر یک دیفیوزر نسبتا ساده را در زیر خود دارد. این نسخه از G80 با رنگی اختصاصی که قرمز کاوندیش (Cavendish Red) نامگذاری شده، قابل انتخاب خواهد بود. بد نیست اشاره کنیم این نام از صخره‌های موجود در سواحل شمالی جزیره پرنس ادوارد در کانادا اقتباس شده است.

از زمان عرضه نسل جدید سدان سایز متوسط G80 همواره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه نسخه اسپرت این خودرو به گوش می‌رسید، چرا که نسل قبلی دارای چنین نسخه‌ای بود و بعید به نظر می‌رسید با تغییر نسل، جنسیس آن را حذف کند

در داخل کابین جنسیس G80 اسپرت 2022 به طور استاندارد با فرمان سه‌شاخه و تزئینات آلومینیومی یا فیبرکربنی اختصاصی داشبورد به دست مشتریان خواهد رسید. الگوهای الماسی‌شکل روکش‌ها هم مخصوص این مدل هستند و خریداران امکان انتخاب از بین سه رنگ ویژه را خواهند داشت.

در رابطه با قیمت و مشخصات فنی، متاسفانه جنسیس فعلا اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها نگذاشته و تنها به این نکته اشاره کرده که G80 اسپرت به چرخ‌های عقب فرمان‌پذیر مجهز خواهد بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این نسخه از G80 قرار است در سه ماهه سوم امسال راهی بازار شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GT
    GT | ۱۵ تیر ۱۴۰۰

    باش 😐

مطالب پیشنهادی