ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی روی موبایل جدیدی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ سریع ۶۷ واتی کار می‌کند

براساس اطلاعات فاش شده از طریق حساب کاربری با نام «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، ردمی ظاهرا مشغول توسعه دستگاهی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر و پشتیبانی از فناوری شارژ ۶۷ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

براساس اطلاعات فاش شده از طریق حساب کاربری با نام «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، ردمی ظاهرا مشغول توسعه دستگاهی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر و پشتیبانی از فناوری شارژ ۶۷ واتی است.

با توجه به این مشخصات، تجربه کاربری مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همین منبع آگاه همچنین می‌گوید موبایل جدید ردمی احتمالا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

همچنین گفته می‌شود دستگاه مذکور مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. تنها اطلاعاتی که در مورد چیست موبایل جدید به اشتراک گذاشته شده، حاکی از آن است که احتمالا کاربران بتوانند آن را با تراشه MT689X مدیاتک در اختیار داشته باشند.

ردمی

چیپست MT689X با فرآیند لیتوگرافی ۶ نانومتری توسعه یافته و از پردازشگر گرافیکی Mali-G77 بهره می‌برد که از نظر عملکرد به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام نزدیک است. انتظار می‌رود طی روزها و هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن به اشتراک گذاشته نشده است.

اوایل خردادماه ردمی در چین از جدیدترین موبایل خود یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G رونمایی کرد که تفاوت‌هایی با نسخه ۴G در بازار جهانی دارد و از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد. نمایشگر ۶.۶ اینچی این دستگاه رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

همچنین ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G به تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مجهز شده و حداکثر با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند که ضخامت و وزنی برابر ۸.۹ میلی‌متر و ۱۹۳ گرم دارد، به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده که باعث شارژ کامل آن در مدت ۴۲ دقیقه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی