ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین ایرباد استارتاپ Nothing با قیمت ۹۹ دلار و قابلیت حذف نویز فعال از راه می‌رسد

استارتاپ «Nothing» اولین ایرباد کاملا بی‌سیم خود با نام Nothing Ear (1) را در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) با قیمت ۹۹ دلار و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) معرفی می‌کند. به گفته این شرکت، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

استارتاپ «Nothing» اولین ایرباد کاملا بی‌سیم خود با نام Nothing Ear (1) را در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) با قیمت ۹۹ دلار و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) معرفی می‌کند.

به گفته این شرکت، هر ایرباد به سه میکروفن مجهز خواهد بود تا کاربران بتواند به خوبی از قابلیت حذف نویز فعال استفاده کنند. پس از رونمایی، ایرباد مذکور ابتدا در انگلیس، هند، اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

«کارل پی»، بنیان‌گذار استارتاپ Nothing تاریخ رونمایی این ایرباد را تایید کرده است. پیشتر وی در توییتی اعلام کرده بود که نخستین ایرباد کاملا بی‌سیم این شرکت با تاخیر رونمایی خواهد شد و حالا وی تاریخ رونمایی رسمی را تایید کرده است.

این ایرباد با قابلیت حذف نویز امید آن را دارد که بتواند به عنوان رقیبی برای ایرپاد پرو ۲۴۹ دلاری اپل ظاهر شود. در حال حاضر هدفون‌های بی‌سیم میان‌رده بسیاری در بازار از قابلیت حذف نویز برخوردار هستند.

این در حالی است که هدفون بی‌سیم با قابلیت حذف نویر فعال Soundcore Liberty ایر ۲ پرو با قیمت ۱۳۰ دلار و نسل دوم ایرباد اکو آمازون نیز با قابلیت ANC‌ با قیمت پایه ۱۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تنوع ایربادهای بی‌سیم با قابلیت حذف نویز زیاد است و قیمت‌های متنوعی نیز دارند.

گفتنی است اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این ایرباد کاملا بی‌سیم به اشتراک گذاشته نشده. ایرباد مذکور جزو اولین دسته محصولات استارتاپ  Nothing محسوب می‌شود و باید دید این شرکت در آینده چه محصولات دیگری را به سبد خود اضافه خواهد کرد. کارل پی امیدوار است که بتواند اکوسیستمی از دستگاه‌های متصل ایجاد کند که بصورت یکپارچه با یکدیگر در ارتباط باشند. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که این شرکت تنوعی از محصولات داشته باشد تا بتواند چنین اکوسیستمی را بین آنها برقرار کند.

در نهایت باید دید کارل پی قصد دارد اولین ایرباد بی‌سیم استارتاپ Nothing را با چه مشخصاتی در تاریخ پنجم مردادماه معرفی و در دسترس کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی