ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیفون ۱۳ مینی به‌عنوان آخرین گوشی ۵.۴ اینچی اپل توسط پگاترون تولید می‌شود

پگاترون، دومین تامین‌کننده بزرگ اپل ظاهرا قرار است وظیفه مونتاژ آیفون‌های کوچک‌تر را برعهده بگیرد. بر اساس یک گزارش جدید، این شرکت سفارشات آیفون ۱۳ مینی و بخشی از آیفون ۶.۱ اینچی بعدی را تامین ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

پگاترون، دومین تامین‌کننده بزرگ اپل ظاهرا قرار است وظیفه مونتاژ آیفون‌های کوچک‌تر را برعهده بگیرد. بر اساس یک گزارش جدید، این شرکت سفارشات آیفون ۱۳ مینی و بخشی از آیفون ۶.۱ اینچی بعدی را تامین خواهد کرد.

به گزارش دیجی‌تایمز، آیفون ۱۳ مینی امسال هم مثل پارسال با اندازه ۵.۴ اینچی به بازار می‌آید و احتمالا به خاطر فروش پایین آخرین مدل مینی در سری پرچمداران اپل خواهد بود. به عبارت دیگر، برای سری آیفون ۱۴ دیگر مدل مینی تولید نمی‌شود.

به گفته «مینگ-چی کو»، اپل در سال ۲۰۲۲ دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون ۶.۷ اینچی می‌سازد، بنابراین آیفون ۱۴ استاندارد و پرو در دو اندازه در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

آیفون ۱۳ مینی

پگاترون به‌عنوان بزرگ‌ترین مونتاژکننده آیفون پس از فاکسکان، در ماه فوریه ۱۴.۲ میلیون دلار هزینه کرد تا زمینی در شهر چنای هند را برای ساخت کارخانه خریداری کند. این شرکت پیش‌تر در اواخر سال ۲۰۲۰ طرحی را در هیئت مدیره خود تصویب کرده بود که به موجب آن قرار شد ۱۵۰ میلیون دلار برای ساخت اولین کارخانه تولید آیفون در این کشور هزینه شود.

اگر به خاطر داشته باشید، اپل پاییز پارسال همکاری با پگاترون را به خاطر تخطی از قوانین کار تعلیق کرد. پیش‌بینی می‌شد که این اتفاق موجب از دست دادن بخشی از سفارشات آیفون ۱۲ و انتقال آن به Luxshare، دیگر تامین‌کننده اپل شود. از آن‌جایی که گزارش کامل دیجی‌تایمز هنوز منتشر نشده، اطلاعات بیشتری در این باره در دسترس نیست.

دیروز در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که آیفون ۲۰۲۱ اپل با نام آیفون ۱۳ به بازار می‌آید و سه مدل مینی، پرو و پرو مکس خواهد داشت. بر اساس این گزارش، فاکسکان همچنان بزرگ‌ترین مونتاژکننده آیفون ۱۳ خواهد بود و تولید کامل آیفون ۱۳ پرو مکس، ۶۸ درصد از تولید آیفون ۱۳ معمولی و ۶۰ درصد از سفارشات تولید آیفون ۱۳ پرو را برعهده می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • limonad
    limonad | ۱۵ تیر ۱۴۰۰

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Mohsen
    Mohsen | ۱۵ تیر ۱۴۰۰

    من گوشی کوچیک دوس دارم چرا کسی به فکر ما نیست 🥺

    • hasan
      hasan | ۱۵ تیر ۱۴۰۰

      شرکت به فکر سودشه.این چیزا براش مهم نیست.

مطالب پیشنهادی