ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوهای ۳۶۰ درجه ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ سامسونگ

با توجه به این‌که حدود یک ماه تا معرفی محصولات جدید سامسونگ در مراسم آنپکد بعدی باقی مانده، هر روز گزارش تازه‌ای درباره دستگاه‌های این شرکت منتشر می‌شود و حالا نوبت به تصاویر متحرک و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

با توجه به این‌که حدود یک ماه تا معرفی محصولات جدید سامسونگ در مراسم آنپکد بعدی باقی مانده، هر روز گزارش تازه‌ای درباره دستگاه‌های این شرکت منتشر می‌شود و حالا نوبت به تصاویر متحرک و ۳۶۰ درجه گلکسی بادز ۲ رسیده است.

منبع انتشار تصاویر امروز «Evleaks» است که سه مدل سفید، بنفش و سبز گلکسی بادز ۲ را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. البته این تصاویر حاوی نکته جدیدی نیست، چون قبلا رندرهای گلکسی بادز ۲ را دیده بودیم، ولی حداقل گزارش‌های قبلی و وجود این سه رنگ را تایید می‌کند.

گلکسی بادز ۲

کیس گلکسی بادز ۲ برخلاف نسخه‌های قبلی از بیرون تماما سفید است و فقط از داخل با رنگ خود ایربادها هماهنگی دارد. انتظار داریم این محصول یک رنگ مشکی هم داشته باشد تا شبیه گلکسی S21 FE شود. گلکسی بادز ۲ فاقد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) خواهد بود اما از نوعی حذف نویز غیرفعال بهره می‌برد. در نتیجه، انتظار داریم که قیمت این دستگاه کمتر از همتایان مجهز به ANC این دستگاه باشد.

گلکسی بادز ۲

در حال حاضر بطور دقیق نمی‌دانیم این ایرباد بی‌سیم سامسونگ با چه قیمتی راهی بازار می‌شود، اما انتظار داریم که این قیمت چیزی بین ۱۴۹ تا ۲۰۰ دلار باشد. این ایرباد بی‌سیم انرژی خود را در هر گوشی از یک باتری ۶۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که در صورت اتمام می‌تواند از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی کیس همراهش انرژی بگیرد.

چند روز پیش در گزارشی اعلام شد که سامسونگ ۲۰ مرداد مراسمی برگزار خواهد کرد تا از گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳، گلکسی واچ ۴ و همچنین ایرباد جدیدش پرده بردارد. این غول کره‌ای امسال نسل جدیدی از گوشی گلکسی نوت را روانه بازار نمی‌کند، در نتیجه نیمه دوم سال را با پرچمداران تاشوی خود پر خواهد کرد، محصولاتی که احتمالا ارزان‌تر از گذشته هستند و تغییرات جذابی را به ارمغان می‌آورند. این احتمال وجود دارد که در مراسم ماه آینده سامسونگ با گلکسی زد فلیپ ۳ لایت هم روبه‌رو شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی