ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی F22 سامسونگ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمندش در هند رونمایی کرد. این دستگاه که گلکسی F22 نام دارد، به نمایشگر ۶.۴ اینچی و چیپ هلیو G80 مجهز شده است. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد این گوشی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمندش در هند رونمایی کرد. این دستگاه که گلکسی F22 نام دارد، به نمایشگر ۶.۴ اینچی و چیپ هلیو G80 مجهز شده است.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد این گوشی هوشمند از رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد و رفرش ریت آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. چیپ هلیو G80 این گوشی هوشمند را ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند، همچنین امکان استفاده از کارت حافظه در این دستگاه وجود دارد.

گلکسی F22 سامسونگ به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سنسور اصلی آن، ۴۸ مگاپیکسلی است که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است و همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد.

گلکسی F22

این گوشی هوشمند سامسونگ به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است. این دستگاه از شبکه 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث ۵.۰، GPS، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت آن هم روی فریم قرار گرفته است. در حالت کلی مشخصات آن شباهت زیادی به گلکسی A22 دارد.

گلکسی F22 در دو مدل با ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که نسخه اول قیمتی برابر ۱۶۸ دلار دارد و مدل دوم با قیمت ۱۹۵ دلار به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی و مشکی سفارش دهند.

فروش این دستگاه هفته آینده شروع خواهد شد و کاربران در ابتدا می‌توانند آن را با قیمت ۱۵۵ دلار تهیه کنند. با توجه به مشخصات و همچنین قیمت، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند سامسونگ با استقبال مناسبی از سوی کاربران در هند مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی