ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا در ۲۰ مرداد از گلکسی زد فلیپ ۳ لایت هم رونمایی می‌کند

سامسونگ برای رونمایی از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به همراه ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم، در ۲۰ مرداد مراسمی را برگزار می‌کند. احتمالا در این رویداد گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ لایت هم معرفی می‌شود. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سامسونگ برای رونمایی از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به همراه ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم، در ۲۰ مرداد مراسمی را برگزار می‌کند. احتمالا در این رویداد گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ لایت هم معرفی می‌شود.

کره‌ای‌ها روی توسعه گوشی‌های تاشو جدید گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳ و همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز کار می‌کنند. با این وجود اخبار موثق و زیادی در مورد رونمایی از نسخه لایت گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر نشده بود. اما حالا گزارشی جدید، از احتمال معرفی این دستگاه در تاریخ ۲۰ مرداد خبر می‌دهد.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه معمولی، قیمت مناسب‌تری داشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ از نظر عملکرد و ویژگی‌ها در دو نسخه مختلف به بازار عرضه شوند.

کمبود جهانی تراشه مشکلاتی را برای سامسونگ همچون سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی به وجود آورده، بنابراین رونمایی از نسخه لایت یک گوشی تاشو پیشرفت جالب توجهی در این شرایط است.

پیشتر «راس یانگ»، یکی از تحلیلگران معروف بازار اطلاعاتی در مورد گوشی تاشو با قیمت مناسب گلکسی زد فلیپ ۳ لایت به اشتراک گذاشته بود. وی ادعا می‌کرد کاربران نباید منتظر این موبایل تاشو باشند. در واقع نظر راس یانگ این بود که سامسونگ روی توسعه نسخه 5G گلکسی زد فلیپ ۳ کار می‌کند و خبری از نسخه ارزان قیمت آن نخواهد بود.

اگرچه نمی‌توان بطور کامل به گزارش اخیر اطمینان کرد، اما شاید با توجه به عدم معرفی گوشی جدید گلکسی نوت، سامسونگ بخواهد تا جای ممکن از فرصت بدست آمده برای اینکه گوشی‌های تاشو در مرکز توجه قرار بگیرند، استفاده کند. در این صورت باید منتظر قیمت پایه ۹۵۹ دلاری برای نسخه لایت گوشی تاشو بعدی کره‌ای‌ها باشیم. برای اطلاع از معرفی این دستگاه ظاهرا تنها باید تا ۲۰ مرداد ماه و مراسم آنپکد بعدی سامسونگ صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی