ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های بتل رویال آفلاین برای اندروید؛ از تبدیل شوندگان تا اژدهاسواری

اسم بتل رویال برای بیشتر بازیکنان با نام بازی‌هایی مثل پابجی موبایل، کال آف دیوتی و فورتنایت همراه می‌شود که وجه مشترک همه آن‌ها آنلاین بودن است و نمی‌توان از هیچکدام به عنوان بتل رویال ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اسم بتل رویال برای بیشتر بازیکنان با نام بازی‌هایی مثل پابجی موبایل، کال آف دیوتی و فورتنایت همراه می‌شود که وجه مشترک همه آن‌ها آنلاین بودن است و نمی‌توان از هیچکدام به عنوان بتل رویال آفلاین نام برد. از طرفی هم بازی‌ها هر روز بیشتر به سمت آنلاین شدن پیش می‌روند اما با توجه به مشکلات پینگ و سرعت و فیلتر بودن بازی‌ها، تمایل بازیکنان ایرانی به طرف بازی‌های آفلاین سوق می‌یابد.

به همین علت در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های بتل رویال رفتیم که می‌توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت تجربه‌شان کنید. بازی‌های این لیست ترتیب خاصی ندارد و این نکته هم قابل توجه است که عناوین خوب زیاد هستند و این لیست فقط برخی از بازی‌ها را پوشش می‌دهد.

Battle Destruction

بازی Battle Destruction یکی از بتل رویال‌هایی است که در نگاه اول بسیار به پابجی شباهت دارد اما وقتی کمی عمیق‌تر به بازی نگاه کنید می‌بینید که تفاوت‌هایی وجود دارند. در این بازی ساختن یا به اصطلاح کرفت کردن، نقش مهمی دارد و بازیکنان برای به دست آوردن منابع فقط به لوت بازیکنان مرده و خانه‌ها محدود نشده‌اند

این بازی مپ‌های بزرگ و متعددی دارد که کمک می‌کنند تنوع گیم‌پلی حفظ شود و البته حضور آیتم‌ها و موجودات افسانه‌ای و جادویی هم این ترکیب را تکمیل کرده؛ مثلا می‌توانید برای جابجایی در نقشه‌ی بازی از اژدها استفاده کنید و در سراسر نقشه‌ی بازی پرواز کنید. روند پیشروی گیم‌پلی سرعت بالایی دارد و اگر می‌خواهید در زمین جنگ دوام بیاورید باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و حواستان حسابی جمع باشد.

Battle Destruction

Battle Destruction

سازنده: AppNexeDeveloper قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 94 مگابایت زبان:

Blood Rivals

اگر بخواهیم یکی از بازی‌های این لیست را از لحاظ محیطی به کال آف دیوتی شبیه بدانیم، بازی Blood Rivals گزینه‌ی خوبی است. شما ده دقیقه فرصت دارید و اگر مورد اصابت گلوله قرار بگیرید،  سه بار فرصت بازگشت به بازی هم وجود دارد. در این ده دقیقه باید هر کسی که می‌توانید را بکشید و کسی که در این ده دقیقه بیشترین تعداد کیل را داشته باشد، برنده‌ خواهد بود.

طراحی بصری بازی کاملا واقع‌گرایانه است و خبری از اژدها و جادو نیست. علاوه بر این بازی بخش آنلاین هم دارد و اگر می‌خواهید تجربه‌ی مبارزات تک به تک آنلاین را داشته باشید و با بازیکنان سراسر دنیا رقابت کنید، می‌توانید به بخش PvP سر بزنید.

Blood Rivals - Survival Battleground FPS Shooter

Blood Rivals - Survival Battleground FPS Shooter

سازنده: Phoenix Games Teams قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 192 مگابایت زبان:

AXES.io

همان طور که از اسم بازی  AXES.io پیداست، در این بازی باید بقیه را با تبر از سر راه بردارید. البته انتظار برخوردهای نزدیک را نداشته باشید، شما باید تبرها را پرتاب کنید که تقریبا نقش همان گلوله را ایفا می‌کنند. مثل بقیه‌ی بتل رویال‌ها بازی تا وقتی ادامه دارد که فقط یک نفر به عنوان آخرین بازیکن در زمین باقی بماند اما جالب اینجاست که در نهایت تمام آیتم‌ها و امتیازها نصیب همان یک نفر می‌شوند.

در بازی AXES.io حدود ۲۰ کاراکتر مختلف و ۴۰ نوع سلاح وجود دارد که می‌توانید با امتیازات جمع‌آوری شده آن‌ها را دریافت کنید. این بازی هم علاوه بر مود آفلاین، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین با بقیه‌ی بازیکنان به رقابت بپردازند اما به نظر نمی‌رسد از نظر نوع گیم‌پلی یا سطح سختی تفاوت خاصی بین حالت آنلاین و آفلاین باشد.

AXES.io

AXES.io

سازنده: GameSpire Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 243.2/68 مگابایت زبان:

Royal Robots Battleground

تبدیل شوندگان هم پا به بتل رویال گذاشته‌اند و حالا می‌توانید در بازی Royal Robots Battleground‏ تجربه‌ی جنگیدن به عنوان رباتی را داشته باشید که می‌تواند به هر ماشینی که بخواهد تبدیل بشود. به جز اینکه می‌توانید با سایر ربات‌ها بجنگید، این امکان هم وجود دارد که با اسکن کردن ماشین‌های مختلف در بازی به همان مدل از ماشین تبدیل شوید.

از آن‌جا که کاراکتر شما در بازی نقش سلاح را هم دارد، ارتقای کاراکتر هم اهمیت زیادی دارد، با ارتقای کاراکتر سرعت و قدرت ربات شما بیشتر می‌شود و می‌توانید در مقابل رقیب‌هایتان دست بالا را داشته باشید. این بازی یکی از جالب‌ترین بازی‌های بتل رویال آفلاین است و بد نیست حتما به آن سر بزنید.

Royal Robots Battleground‏

Royal Robots Battleground‏

سازنده: Naxeex Robots‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 78 مگابایت زبان:

Free survival: fire battlegrounds

بازی Free survival: fire battlegrounds شباهت واضحی به پابجی موبایل دارد،‌ شما در یک جزیره با تعدادی آدم دیگر گیر افتاده‌اید؛ جایی که هیچکس به دیگری رحم نمی‌کند و فقط یک نفر باید در آن زنده بماند. اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم این بازی از نظر گرافیک، گزینه‌های شخصی‌سازی و تنوع سلاح کاملا رضایت بخش عمل کرده. یک حالت داستانی هم در بازی وجود دارد که در آن باید به ماجراجویی در جزیره بپردازید و در برابر دشمنان بایستید تا در نهایت بتوانید زنده بمانید.

Free survival: fire battlegrounds

Free survival: fire battlegrounds

سازنده: FeLiNa Labs قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 288 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی