ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مرسدس بنز با ترکیب برندهای AMG، میباخ و G-Class یک گروه جدید ایجاد می‌کند

بر اساس گزارش اخیر روزنامه آلمانی Automobilwoche، دایملر که کمپانی مادر مرسدس بنز محسوب می‌شود، می‌خواهد امسال یک گروه تجاری جدید ایجاد کند. این گروه شامل برندهای AMG، میباخ و G-Class خواهد بود. اگر همه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

بر اساس گزارش اخیر روزنامه آلمانی Automobilwoche، دایملر که کمپانی مادر مرسدس بنز محسوب می‌شود، می‌خواهد امسال یک گروه تجاری جدید ایجاد کند. این گروه شامل برندهای AMG، میباخ و G-Class خواهد بود. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، خبر تولد این گروه در ماه سپتامبر و در نمایشگاه خودروی مونیخ رسانه‌ای خواهد شد.

در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در ساختارهای تجاری و استراتژی کمپانی مرسدس بنز رخ داده است. بخش عمده‌ای از این تغییرات در تصمیماتی که مدیرعامل دایملر یعنی آقای الا کلنیوس می‌گیرد، ریشه دارد. شاید بدانید آقای کلنیوس اینک فروش با حاشیه سود بیشتر را دنبال می‌کند.

یکی از سخنگوهای دایملر در گفتگو با روزنامه Automobilwoche اظهار کرده ایجاد این گروه جدید هزینه‌های بازاریابی داخل کمپانی را یکپارچه نموده و قدرت سه برند زیرمجموعه را تقویت می‌کند. این سخنگو در ادامه افزوده:

«ما نه تنها استقلال، هویت قوی و فرهنگ سازمانی تکامل یافته این برندها را حفظ می‌کنیم، بلکه آنها را گسترش داده و قدرتشان را افزایش خواهیم داد.»

آنطور که این سخنگوی ناشناس گفته در زمان فعلی دایملر مشغول طراحی گروه تجاری جدید بوده و پتانسیل‌های آن در حوزه‌های مختلف را بررسی می‌کند. هر چند اشاره‌ای نشده، ولی انتظار می‌‌رود فیلیپ شیمر (Philipp Schiemer) مدیرعامل فعلی AMG سکان هدایت گروه مذکور را در اختیار بگیرد.

2019-G-CLASS-SUV-019

اگر از علاقه‌مندان خودرو به شمار می‌روید، حتما در جریان هستید که AMG شاخه پرفورمنس دایملر و مرسدس بنز بوده و مدل‌های اسپرت و قدرتمند تحت برند آن تولید می‌شوند؛ میباخ هم بر مدل‌های لوکس و اشرافی تمرکز دارد و با برندهایی چون رولزرویس و بنتلی رقابت می‌کند. G-Class هم دربردارنده مجموعه‌ای از شاسی‌بلندهای آفرود لوکس با نشان مرسدس بنز است.

در حال حاضر اطلاعات موجود درباره گروه جدید دایملر در همین حد است و برای آگاهی از جزئیات بیشتر باید منتظر بمانیم. ضمن اینکه فعلا مشخص نیست آیا این گروه با نامی متفاوت فعالیت خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی