ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی روی گوشی تاشو جدیدی با زبان طراحی می میکس آلفا کار می‌کند

مستندات مربوط به پتنت شیائومی از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو جدیدی با طراحی وام گرفته از گوشی‌های هوشمند می میکس آلفا و می میکس فولد خبر می‌دهد. اواخر سال ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۸) ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

مستندات مربوط به پتنت شیائومی از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو جدیدی با طراحی وام گرفته از گوشی‌های هوشمند می میکس آلفا و می میکس فولد خبر می‌دهد.

اواخر سال ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۸) شیائومی از گوشی تاشو می میکس آلفا رونمایی کرد و اوایل سال جاری میلادی نیز اولین گوشی تاشو خود با نام می میکس فولد را به بازار عرضه کرد. اکنون به نظر می‌رسد چینی‌ها روی توسعه دستگاهی با طراحی متفاوت کار می‌کنند که ترکیبی از این دو گوشی تاشو را به نمایش می‌گذارد.

دستگاه جدید قرار است طراحی ترکیبی دو گوشی تاشو می میکس آلفا و فولد را ارائه دهد، با این تفاوت که نمایشگر ثانویه، بخشی از نمایشگر اصلی دستگاه را تشکیل می‌دهد.

گوشی تاشو شیائومی

طراحی قسمتی از دستگاه که ضخامت بیشتری دارد و دوربین‌ها را در خود جای می‌دهد، مشابه نسخه آلفا است. «لی جون»، مدیرعامل شیائومی معتقد است که توسعه دستگاهی با نمایشگر تاشو که بتواند گوشی را کامل بپوشاند در تولید چالش‌های مختلفی دارد. در واقع طراحی گوشی تاشو پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و حالا اگر نمایشگر بخواهد قابل انعطاف هم باشد، به این پیچیدگی‌ها اضافه می‌شود.

گوشی تاشو شیائومی

براساس اخبار منتشر شده از سوی منابع آگاه، ظاهرا شیائومی در حال آماده‌سازی گوشی تاشو جدیدی است و قصد دارد آن را در فصل چهارم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. اخبار غیررسمی مختلفی در مورد مشخصات این دستگاه به اشتراک گذاشته شده و به نظر می‌رسد دستگاه مذکور دارای دو نمایشگر باشد که یکی از آنها با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز توسط سامسونگ و نمایشگر دوم با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز توسط Visionox تامین خواهد شد.

با توجه به اینکه ساخت چنین دستگاهی دشواری‌های خاص خودش را دارد، انتظار می‌رود قیمت بالایی برای آن تعیین شود. در نهایت باید دید شیائومی گوشی تاشو جدید خود را با چه مشخصات و طراحی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی