ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل می‌خواهد با خرید Hello Sunshine حضور قدرتمندتری در بازار استریم داشته باشد

اپل و چند شرکت بزرگ دیگر برای خرید شرکت رسانه‌ای Hello Sunshine ابراز علاقه کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که خود این شرکت و مالک آن «ریس ویترسپون» هم مخالف این پیشنهادها نبوده و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

اپل و چند شرکت بزرگ دیگر برای خرید شرکت رسانه‌ای Hello Sunshine ابراز علاقه کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که خود این شرکت و مالک آن «ریس ویترسپون» هم مخالف این پیشنهادها نبوده و در حال ارزیابی شرایط است.

منابع آگاه به نشریه وال استریت ژورنال گفته‌اند که شرکت «هلو سانشاین» در حال گفتگو با سرمایه‌گذاران است و احتمال فروش با مبلغی در حدود ۱ میلیارد دلار را بررسی می‌کند. اپل در مقطعی خواهان خرید این شرکت بوده اما در حال حاضر مشخص نیست که هنوز در روند گفتگوها حضور دارد یا خیر.

شرکت رسانه‌ای این بازیگر مطرح هالیوود در ساخت سریال‌های پرطرفداری مثل Big Little Lies محصول اچ‌بی‌او، Little Fires Everywhere محصول هولو و چند پروژه برای سرویس اپل تی‌وی پلاس از جمله The Morning Show و Truth Be Told همکاری داشته است. آمازون و نتفلیکس هم پیش‌تر در ساخت چند محصول با این شرکت همکاری کرده بودند.

تمایل اپل برای خرید هلو سانشاین احتمالا بی‌ارتباط با نقش این شرکت در جدول تولیدات پروژه‌های اپل تی‌وی پلاس نیست. در شرایطی که بازار سرویس‌های استریم اینترنتی داغ‌تر از هر زمان دیگری شده، شرکت‌ها در تلاشند تا از رقابت عقب نمانند.

نتفلیکس همچنان بزرگ‌ترین سرویس استریم محسوب می‌شود، ولی شبکه‌هایی مثل دیزنی، اچ‌بی‌او و ان‌بی‌سی هم برنامه‌های بلندپروازانه‌ای در سر دارند و شرایط می‌تواند در آینده تغییر کند. با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان به دنبال محتواهای جدید هستند، بازیگران بازار سعی دارند سازندگان محصولات پرطرفدار را به زیرمجموعه خود اضافه کنند و اپل هم از این قاعده مستثنی نیست. آمازون چندی پیش شرکت MGM را به مبلغ ۸.۴۵ میلیارد دلار تصاحب کرد.

ریس ویترسپون در مالکیت هلو سانشاین با همسرش، «جیم تات» و همچنین «ست رادسکی» شریک است. تیم مدیریت شرکت، AT&T و Emerson Collective هم در هلو سانشاین سهم دارند. این شرکت علاوه بر ساخت سریال‌های تلویزیونی یک باشگاه کتاب‌خوانی دارد و در زمینه تولید پادکست هم فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی