ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از اسپیکر بی‌سیم پشت گردنی SRS-NB10 رونمایی کرد

سونی از اسپیکر سبک وزن و پشت گردنی «SRS-NB10» که روی شانه کاربر قرار می‌گیرد و شرکت در جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند، رونمایی کرد. طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند ضمن ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

سونی از اسپیکر سبک وزن و پشت گردنی «SRS-NB10» که روی شانه کاربر قرار می‌گیرد و شرکت در جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند، رونمایی کرد.

طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند ضمن انجام کارهای مختلف، به موسیقی گوش دهند و در شرایط دورکاری در جلسات کاری حاضر شوند. این اسپیکر علاوه بر کیفیت صدای بالا و وضوح صوتی خوب، طراحی متفاوتی دارد که می‌تواند در کل روز توسط کاربر و روی شانه‌های وی مورد استفاده قرار بگیرد.

اسپیکر SRS-NB10 سونی با فناوری دقیق پیکاپ صوتی، دو عدد میکروفون و پردازش سیگنال صوتی پیشرفته، پژواک صدا را به حداقل می‌رساند و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی میکروفون آن را در جلسات کاری تنها یا یک کلیک ساده روی دکمه مربوطه فعال یا غیرفعال کنند.

اسپیکر سونی SRS-NB10

اسپیکر جدید پشت گردنی سونی، وزن سبکی دارد و استفاده از آن برای کاربران آزاردهنده نیست. این محصول با هربار شارژ می‌تواند حداکثر تا ۲۰ ساعت کاربر را برای تماس‌های تلفنی، پخش موسیقی، پادکست و محتوای صوتی و تصویری همراهی کند. این اسپیکر با فناوری شارژ سریع به مدت ۱۰ دقیقه شارژ مورد نیاز برای یک ساعت کار را فراهم می‌کند.

به لطف بهره‌مندی از مولتی پوینت کانکشن 3 (Multipoint Connection3)، کاربران می‌توانند همزمان دو دستگاه را به آن متصل کنند. برای مثال وقتی کاربر از طریق گوشی هوشمند به موسیقی گوش می‌دهد و همزمان لازم است از روی لپ‌تاپ پاسخگوی تماس صوتی دیگری باشد، به راحتی می‌تواند با یک کلیک ساده تماس روی لپ‌تاپ را پاسخ دهد و پس از پایان آن، مجددا به موسیقی که از موبایل پخش می‌شود، گوش دهد.

اسپیکر سونی SRS-NB10

اسپیکر جدید سونی علاوه بر پشتیبانی از استاندارد IPX4، مجهز به پورت USB Type C است. از طرفی در تولید این اسپیکر تنها ده درصد از پلاستیک استفاده شده و در واقع محصولی دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود. اسپیکر SRS-NB10 با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار از شهریور ماه در ترکیب رنگ خاکستری و سفید به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی