ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین رندر گلکسی زد فولد ۳ دوربین سلفی زیر نمایشگر را نشان می‌دهد

تاکنون اخبار غیررسمی مختلفی در مورد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ منتشر شده و حالا رندر جدیدی از آن منتشر شده که گزارش‌های استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در این دستگاه را قوت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

تاکنون اخبار غیررسمی مختلفی در مورد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ منتشر شده و حالا رندر جدیدی از آن منتشر شده که گزارش‌های استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در این دستگاه را قوت می‌بخشند.

حساب کاربری با نام «Ice universe» در توییتر، رندری منتسب به گلکسی زد فولد ۳ به اشتراک گذاشته که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. با توجه به رندرُ به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد گوشی تاشو جدید را با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی و به بازار عرضه کند.

پیشتر نیز اخبار دیگری از سوی منابع آگاه در مورد احتمال عرضه نسخه 5G گلکسی زد فولد ۳ با دوربین زیر نمایشگر و بدون بهره‌مندی از روزنه مخصوص دوربین سلفی منتشر شده بود. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد نیمه دوم سال جاری میلادی این موبایل تاشو را با دوربین زیر نمایشگر بهبودیافته‌‌ای که نورپذیری بیشتری نسبت به سایر نمونه‌های دوربین زیر نمایشگر بازار دارد، در دسترس کاربران قرار دهد.

رندر گلکسی زد فولد ۳

نسخه 5G گلکسی زد فولد ۳ قرار است ۲۰ مردادماه (‌یازدهم آگوست) با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و رم ۱۲ گیگابایتی در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید مایل به صورتی معرفی شود. این گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو ۷.۵۵ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۲۳ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد.

به علاوه قرار است این موبایل تاشو سامسونگ از قلم S Pen نیز پشتیبانی کند تا جای خالی نسل جدید گلکسی نوت که امسال وارد بازار نمی‌شود را به شکلی پر کند. همچنین این دستگاه احتمالا در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. انتظار می‌رود موبایل مذکور مجهز به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۲۵ واتی و فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ وات باشد.

در نهایت باید دید سامسونگ آیا موبایل تاشو جدیدش را با دوربین سلفی زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد کرد یا باید منتظر دستگاهی با روزنه مخصوص دوربین سلفی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی