ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت‌پد ۱۱ با اسنپدراگون ۸۶۵ و سیستم عامل هارمونی معرفی شد

در مراسم معرفی سیستم عامل هارمونی ۲.۰، هواوی اشاره کوتاهی به تبلت میت‌پد ۱۱ کرد و حالا شاهد رونمایی کامل از این محصول هستیم. هواوی این تبلت را به نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

در مراسم معرفی سیستم عامل هارمونی ۲.۰، هواوی اشاره کوتاهی به تبلت میت‌پد ۱۱ کرد و حالا شاهد رونمایی کامل از این محصول هستیم.

هواوی این تبلت را به نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز کرده که رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش ابعاد یکسانی دارند و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هواوی میت‌پد ۱۱ قدرتش را از چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ می‌گیرد که توسط ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و البته می‌توان از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم در آن استفاده کرد.

روی پنل پشتی این تبلت هواوی شاهد قرارگیری دوربین اصلی ‍۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 هستیم که در کنار فلاش LED هم به چشم می‌خورد. این محصول همچنین به ۴ میکروفن و ۴ اسپیکر هارمن کاردن مجهز شده تا کاربر از نظر صوتی کمبودی را احساس نکند.

این تبلت جدید از نسل دوم قلم M-Pencil پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توان برای آن کیبورد هم سفارش داد. میت‌پد ۱۱ امکان اجرای دو برنامه بطور همزمان را برای کاربران فراهم می‌کند و همچنین می‌توان با اتصال این تبلت به برخی کامپیوترها، از آن به عنوان ابزاری برای نقاشی استفاده کرد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و OTG با شارژ معکوس اشاره کرد. جدیدترین تبلت هواوی به یک باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت هواوی میت‌پد ۱۱ در نسخه پایه برابر ۳۸۱ دلار است. مدل مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۳۲ دلار و بالاترین نسخه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۰۹ دلار فروخته می‌شود. کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و سبز تیره سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۶ تیر ۱۴۰۰

    اگه خوش قیمت و زیر ۱۰ تومان بیاد ایران عالییه

مطالب پیشنهادی