ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز
تکنولوژی

پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای همراه اول و ایرانسل صادر شد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش ٣٠ درصدی ظرفیت شبکه پهن‌باند کشور خبر داد. این موضوع با صدور پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل حاصل خواهد شد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش ٣٠ درصدی ظرفیت شبکه پهن‌باند کشور خبر داد. این موضوع با صدور پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل حاصل خواهد شد.

«حسین فلاح جوشقانی» در توییتی نوشت: «امروز پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل صادر شد. با نصب تجهیزات، ظرفیت شبکه‌ پهن باند نسل ۴ موبایل کشور ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.»

پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز

طبق مصوبه 316 که اسفند سال 99 توسط کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب رسید، قرار بود بخشی از باند فرکانسی 2300 مگاهرتز برای استفاده بیشتر اپراتورهای موبایل به مزایده گذاشته شود.

بر اساس گزارش ریاست رگولاتوری، این مزایده برگزار شده و باند فرکانسی 2300 مگاهرتز به همراه اول و ایرانسل واگذار شده است و از این طریق ظرفیت شبکه پهن باند نسل 4 موبایل کشور به میزان 30 درصد افزایش خواهد یافت.

با صدور پروانه فرکانسی باند 2300 مگاهرتز، اپراتورهای موبایل می‌توانند اینترنت دیتا را با کیفیت و سرعت بیشتری در اختیار مشترکان خود بگذارند، آن هم در شرایطی که کرونا نیاز ارتباطی کاربران از طریق اینترنت را افزایش داده و نیاز به داشتن اینترنت دیتای با کیفیت، پایدار و با سرعت بالا بیشتر از همیشه احساس می‌شود.

شایان ذکر است که جوشقانی در توییت خود به اپراتور رایتل اشاره‌ای نکرده و به نظر می‌رسد که فقط ایرانسل و همراه اول به باند ۲۳۰۰ مگاهرتز دسترسی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۹ تیر ۱۴۰۰

    و همچنان باند ۸۰۰ در چنگال صدا و سیما هست و کسب هم توان انجام کاری نداره، مگه صدا و سیما مال دولت نیست؟ پس چرا خود رای هست و اجازه نمیده؟

  • Amin Sh Naderi
    Amin Sh Naderi | ۱۷ تیر ۱۴۰۰

    اونوقت محله ما (سازمان برنامه شمالی ) ۱۰ ساله آنتن نداره کلافه شدیم هر جا هم میریم اعتراض میگن نمیشه کاری کرد😑

  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۱۷ تیر ۱۴۰۰

    برقو وصل کنید نمیخاد فرکانس بدید

مطالب پیشنهادی