ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت غول‌پیکر گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ احتمالا اوایل ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

سامسونگ معمولا هر سال خانواده جدیدی از تبلت‌های پرچمدار خود را معرفی می‌کند. ولی ظاهرا امسال شرایط کمی تغییر کرده و برای عرضه تبلت‌های سری گلکسی تب S8 که این بار سه مدل خواهند بود، ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

سامسونگ معمولا هر سال خانواده جدیدی از تبلت‌های پرچمدار خود را معرفی می‌کند. ولی ظاهرا امسال شرایط کمی تغییر کرده و برای عرضه تبلت‌های سری گلکسی تب S8 که این بار سه مدل خواهند بود، باید تا اوایل سال آینده میلادی صبر کنیم.

بر اساس یک گزارش جدید، خانواده گلکسی تب S8 به جای سال جاری میلادی در ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند. در حال حاضر پنجره زمانی دقیقی برای عرضه این محصولات در دسترس نیست، اما با توجه به شرایط کمبود جهانی تراشه دور از ذهن نیست که عرضه این خانواده به سال آینده میلادی منتقل شده باشد.

کمبود تراشه حتی روی عرضه گلکسی S21 FE هم اثر گذاشته و معرفی آن را تا اوایل پاییز به تعویق انداخته است. در هر حال، گفته می‌شود که سری گلکسی تب S8 سه مدل خواهد داشت تا شباهت بیشتری به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ پیدا کند.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب S8 و تب S8 پلاس مشابه گلکسی تب S7 و تب S7 پلاس باقی می‌ماند اما پردازنده جدیدی روی آن‌ها قرار می‌گیرد. سامسونگ تمام تمرکز خود را روی مدل جدید این خانواده یعنی گلکسی تب S8 اولترا قرار داده که قرار است نمایشگری ۱۴.۶ اینچی از نوع امولد و یک باتری ۱۲ هزار میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

هر سه عضو خانواده آتی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ از قلم هوشمند S Pen و یک کیبورد جانبی پریمیوم تازه پشتیبانی خواهند کرد. این محصولات می‌توانند به شبکه‌های ارتباطی 5G وصل شوند ولی در مدل‌های وای‌فای و LTE هم به بازار می‌آیند.

طبق اطلاعات موجود، قیمت این سه مدل از ضعیف به قوی به ترتیب از ۷۴۰، ۱۱۲۰ و ۱۳۲۰ دلار آغاز می‌شود. البته این قیمت‌ها بر اساس قیمت افشا شده برای بازار کره تبدیل شده‌اند و ممکن است قیمت نهایی برای سایر بازارها متفاوت باشد. از آن‌جایی که احتمالا زمان زیادی تا معرفی این دستگاه‌ها باقی مانده، باید منتظر گزارش‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی