ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر نمایش فلیت‌‌ از سایر حساب‌های کاربری را آزمایش می‌کند

به نظر می‌رسد توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به موجب آن فلیت (Fleet) اکانت‌هایی که جزو فالورهای کاربران نیستند نیز به همراه آیکون رعد و برق برای آنها نمایش داده می‌شود. برخی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

به نظر می‌رسد توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به موجب آن فلیت (Fleet) اکانت‌هایی که جزو فالورهای کاربران نیستند نیز به همراه آیکون رعد و برق برای آنها نمایش داده می‌شود.

برخی کاربران با انتشار تصاویری اعلام کرده‌اند که توییتر فلیت‌(قابلیتی شبیه به استوری اینستاگرام) افرادی را به آنها نشان می‌دهد که حتی توسط آن‌ کاربران دنبال نمی‌شوند. در واقع توییتر، فلیت اکانت‌های دیگر را به نمایش می‌گذارد و آیکونی شبیه رعد و برق در کنار چنین فلیت‌هایی دیده می‌شود.

توییتر

کاربران مختلفی ویژگی جدید توییتر را تجربه کرده‌اند و به ادعای برخی از آن‌ها، فلیت‌های تبلیغاتی و هایلایت پس از اینکه کاربران تمام فلیت‌های خود را مشاهده کردند، برای آن‌ها ظاهر می‌شود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی جدید توییتر به اشتراک گذاشته نشده است، اما به گفته کاربران، توییتر قصد دارد از این روش برای تبلیغ تولیدکنندگان و ایجاد شبکه آن‌ها استفاده کند. با این وجود می‌توان انتظار داشت در آینده برندهای بیشتری به سمت این شبکه اجتماعی و استفاده از فلیت‌ برای محتوای خود روی بیاورند.

در حال حاضر واکنش‌های کاربران به این ویژگی تا حدودی منفی است، زیرا آن‌ها از فلیت به عنوان یک راه سریع برای وضعیت سایر افراد یاد می‌کنند و نمایش محتوای تبلیغاتی در این بخش از اپلیکیشن ممکن است باعث خشم کاربران این شبکه اجتماعی شود.

توییتر در چند وقت گذشته توجه زیادی به راه‌های جدیدی برای درآمدزایی داشته است و پیش از این نمایش تبلیغات در فلیت را مورد آزمایش خود قرار داده بود. از دیگر راهکارهای توییتر برای درآمدزایی می‌توان به آزمایش توییت‌های قابل خرید اشاره کرد که البته هنوز در فرمت تبلیغات وجود ندارد.

در کنار این موارد، با «Twitter Blue» هم روبه‌رو هستیم که یک سرویس اشتراکی است و هزینه ماهانه ۳ دلار از کاربران طلب می‌کند. در نهایت امکان فروش بلیت برای «Spaces» برای کاربران فراهم می‌شود که بتوانند برای گفتگوهای صوتی بلیت بفروشند و بخشی از آن به خود توییتر تعلق می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی