ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

«بلک ویو A100» موبایلی مجهز به دوربین مخصوص تصویربرداری در حرکت معرفی شد

بلک ویو A100 با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی و قابلیت‌های مخصوص عکسبرداری در حین حرکت و فوکوس روی سوژه‌های متحرک با قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد. بلک ویو A100 محصول جدیدی است که به تازگی ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

بلک ویو A100 با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی و قابلیت‌های مخصوص عکسبرداری در حین حرکت و فوکوس روی سوژه‌های متحرک با قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد.

بلک ویو A100 محصول جدیدی است که به تازگی با تمرکز روی علاقه‌مندان به تصویربرداری با موبایل معرفی شده است و در کنار امکان تصویربرداری باکیفیت از سوژه متحرک، از سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیز بهره می‌برد. همچنین قیمت دستگاه موجب می‌شود تا ارزش خرید بالایی نسبت به بسیاری از رقبای خود داشته باشد.

دوربین بلک ویو A100 قادر است به سرعت در صحنه‌های متحرک اقدام به تصویربرداری بدون هیچ گونه تاری کند. حسگر فوق پیشرفته دوربین می‌تواند به صورت بهینه اقدام به فوکوس خودکار روی سوژه‌های پرسرعت تنها در طی ۰.۰۳ ثانیه کند. عکاسی پیاپی نیز قادر است ۱۰ فریم در ثانیه را ثبت نماید که در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند، رقم قابل قبولی محسوب می شود.

لنز اصلی دوربین به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی توسعه یافته توسط سونی مجهز شده است که از پیکسل‌هایی با اندازه ۱.۴ میکرومتر بهره می‌برد که امکان ثبت جزئیات بیشتر در شرایط بد عکاسی و نور کم را فراهم می‌کند. به دلیل تراکم مناسب پیکسل‌ها، پردازش تصاویر ثبت شده به آسانی امکان‌پذیر است و به دلیل صرف زمان کمتر برای پردازش، امکان گرفتن تعداد عکس بیشتری مقدور است.

استفاده از فناوری فوکوس خودکار دوگانه (DPAF) که بیشتر در محصولات پریمیوم دیده می‌شود، می‌تواند به فوکوس ثابت و روان کمک کند که در طیف وسیعی از شرایط متنوع عکاسی و فیلمبرداری پاسخگو است. لرزشگیر VCM بسته نیز می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به نمونه‌های باز از خود نشان دهد و علاوه‌بر کاهش لرزش، به بهبود عملکرد فوکوس نیز کمک کند. ویژگی‌های مرتبط با HDR هم می‌توانند خروجی فیلمبرداری را مخصوصاً در حالت ویژه شب، ارتقاء دهد.

سایر مشخصات اصلی بلک ویو A100 شامل تراشه مدیاتک هلیو P70 در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می شود. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دستگاه از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد. اتصال NFC نیز برای پرداخت‌های آسان در دسترس کاربران قرار گرفته است. سیستم‌عامل دستگاه به صورت پیش‌فرض DokeOS 2.0 است که براساس اندروید ۱۱ توسعه یافته است. بلک ویو A100 با قیمت ۲۴۹ دلار در فروشگاه رسمی سازنده، قابل سفارش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی