ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

می میکس ۴ شیائومی احتمالا با دوربین زیر نمایشگر از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد شیائومی سرانجام قصد دارد از اولین گوشی خود با فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کند. طبق گفته منابع آگاه حوزه تکنولوژی، احتمالا می میکس ۴ که از دوربین زیر نمایشگر کاملا نامرئی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

به نظر می‌رسد شیائومی سرانجام قصد دارد از اولین گوشی خود با فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کند. طبق گفته منابع آگاه حوزه تکنولوژی، احتمالا می میکس ۴ که از دوربین زیر نمایشگر کاملا نامرئی بهره می‌برد.

شیائومی برای چندین سال روی فناوری دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند اما هنوز هیچ کدام از گوشی‌های خود را با استفاده از این فناوری عرضه نکرده است. «می ۱۰ اولترا» قرار بود اولین گوشی شیائومی با دوربین زیر نمایشگر باشد اما چنین چیزی برای این گوشی و «می ۱۱ اولترا» اتفاق نیفتاد. اما اکنون به گفته Ice Universe شیائومی سرانجام متوجه شده است که چگونه دوربین زیر نمایشگر را به صورت کامل مخفی کند و احتمالا گوشی می میکس ۴ اولین دستگاه آن‌ها با این فناوری باشد. طبق این گزارش، زمانی که کاربران از دوربین گوشی خود استفاده نمی‌کنند، با چشم غیر مسلح نمی‌توان موقعیت آن را تشخیص داد.

می میکس ۴HoiINDI رندرهایی را از پنل پشتی دستگاه به اشتراک گذاشته است که نمایشگر ثانویه کنار ماژول دوربین اصلی آن را نشان می‌دهد و البته به نظر می‌رسد نمایشگر ثانویه این گوشی تاحدی از نمایشگر می ۱۱ اولترا بزرگ‌تر است.

شیائومی ممکن است تا آخر تابستان از گوشی می میکس ۴ در کنار رابط کاربری MIUI 13 رونمایی کند. انتظار می‌رود این موبایل جدید به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات عرضه شود. همچنین پیش از این گزارش شده بود که گوشی می میکس ۴ فقط در یک نسخه وارد بازار می‌شود که دارای سنسور دوربین زیر نمایشگر است و قیمت این گوشی از می ۱۱ اولترا نیز بیشتر خواهد بود.

هنوز برای نتیجه‌گیری درباره مشخصات فنی می میکس ۴ زود است و نمی‌توانیم با قطعیت در مورد مشخصات آن صحبت کنیم. اما به نظر می‌رسد در هفته‌های پیش رو گزارش‌های بیشتری درباره می میکس بعدی منتشر شود. همچنین طرح مفهومی جدیدی که از می ۱۲ شیائومی به اشتراک گذاشته شده بود، طراحی گوشی دیگر این شرکت را با دوربین زیر نمایشگر مشخص می‌کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی