ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 FE سامسونگ
موبایل

گلکسی S21 FE در وب‌سایت TENNA رویت شد

نسخه فن ادیشن گلکسی S21 سامسونگ که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی آن هستند در وب سایت TENNA رویت شد. ظاهرا باید منتظر دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از این دستگاه با پشتیبانی از ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

نسخه فن ادیشن گلکسی S21 سامسونگ که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی آن هستند در وب سایت TENNA رویت شد. ظاهرا باید منتظر دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از این دستگاه با پشتیبانی از میکرو اس‌دی باشیم.

مستندات مربوط به پایگاه داده حاکی از آن است که گلکسی S21 FE می‌تواند از کارت حافظه تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی کند. البته برخی منابع آگاه می‌گویند احتمالا خطایی در ثبت داده‌ها رخ داده و محصول آتی سامسونگ می‌تواند تا کارت‌های حافظه با ظرفیت یک ترابایت را پشتیبانی کند.

سایر مشخصات ذکر شده در لیست شامل صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED و ناچ Infinity-O است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی دستگاه به دو لنز با حسگرهای ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌ فوتو با حسگر ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌تواند تا ۳ برابر زوم اپتیکال را ارائه دهد. همچنین دوربین سلفی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد می‌توانیم انتظار حضور تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ ساخت کوالکام را در جانشین گلکسی S20 FE داشته باشیم که ۸ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند.

گلکسی S21 FE

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را برعهده دارد و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اگرچه ممکن است شارژر درون جعبه آن وجود نداشته باشد. گواهی IP68 نیز برای گلکسی S21 FE صادر شده است. از سایر ویژگی‌های محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، بلندگوهای استریو، اتصال 5G، بلوتوث نسخه ۵.۲، وای فای 6E، پشتیبانی از NFC، درگاه USB C و GPS اشاره کرد. اندروید ۱۱ نیز به صورت پیش‌فرض روی دستگاه وجود خواهد داشت.

گلکسی S21 FE تنها در ایالات متحده و ژاپن توسط سامسونگ عرضه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد به دلیل کمبود تراشه و مشکل در تامین قطعات، احتمال دارد محصول جدید سامسونگ در تعداد محدودی به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی